همایش یک روزه سمن ها حوزه اجتماعی و سلامت با نخبگان کار آفرینی با حضور مدیر کل سازمان های مردم نهاد معاونت اجتماعی وزارت بهداشت ، مسئولان سمن ها در سالن مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : سازمان های مردم نهاد می توانند در اعتماد سازی دولت و مردم که اهمیت فراوانی دارد ، نقش موثری داشته باشند.

وی گفت: نقش اصلی به عنوان رابط بین مردم و دولت بر عهده سمن ها است و این نهادها می توانند فرهنگ کار مردم با دولت و همراهی با هم برای رفع مشکلات را تقویت کنند.

مرادی افزود: تقویت روحیه ایثارگری سمن ها و مردم را از جمله اهمیت های سمن ها عنوان کرد و گفت: کسب سود و نام و عنوان در سمن ها وجود ندارد بلکه کا ر برای رضای خداومردم انجام می گیرد.

وی آماده سازی مردم و افراد مستقر برای مدیریت مسائل جامعه به ویژه در حوزه سلامت و کمک به حل آسیب های اجتماعی را به عنوان اهمیت سمن ها ذکر کرد .

مرادی گفت: ما در دانشگاه علوم پزشکی تلاش می کنیم که با شناخت درست از نقاط ضعف و قوت خود، از سمن ها برای پوشش دادن این نقاط ضعف و چالش ها استفاده کنیم.

وی گفت : معاونت اجتماعی که حوزه نوپایی در وزارت بهداشت است با تکیه بر سازمان های مردم نهاد می تواند کمک موثری به رفع مشکلات انجام دهد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اهمیت سازمان های مردم نهاد در اعتماد سازی دولت و مردم

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.