فرماندار شهرستان اهر از پرداخت ۵۶ میلیارد و ۴۸۰میلیون ریال تسهیلات برای ۷۲ طرح اشتغال زایی در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  محمودی فرماندار شهرستان اهر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر گفت: این میزان تسهیلات به صورت روستایی و عشایری، فراگیر و مشاغل خانگی پرداخت شده است که امکان اشتغال برای ۲۶۹ نفر فراهم شد.

وی افزود: بیشترین اشتغالی که با پرداخت تسهیلات فراهم شده است در مشاغل خانگی با اشتغال ۱۷۹ نفر می‌باشد و بعد فراگیر با اشتغال ۵۴ نفر و بعد روستایی و عشایری با اشتغال ۳۶ نفر می‌باشد.

فرماندار شهرستان اهر گفت: انتظاری که از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها می‌رود این است تا پیگیر پرداخت تسهیلات برای طرح‌های که به بانک‌ها معرفی می‌شوند باشند و در صورت وجود موانع در تسهیلات، آن را گزارش کنند تا پیگیر رفع موانع باشیم.

وی تأکید کرد: وجود ظرفیت‌های بالا در بخش‌های کشاورزی، معدنی و گردشگری شهرستان اهر برای سرمایه گذاری که می‌تواند هم در توسعه منطقه و هم اشتغال زایی جوانان بیکار نقش بسیار زیادی داشته باشد از مسئولان ادارات و بانک‌ها انتظار داریم از تلاش در صدور مجوز‌های لازم و تسهیلات مورد نیاز از هیچ تلاشی دریغ نکنند و در صورت وجود مشکلات در صدور مجوز‌ها که از طریق ادارات کل قابل حل است خود مسئولان به صورت مستقیم پیگیر باشند.

محمودی با بیان اینکه حضور رؤسای ادارات و بانک‌ها در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری به منزله رفع تکلیف نیست، خواستار پیگیری عملیاتی شدن مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر از سوی اعضای برای جلسات بعدی شد. 

 

انتهای پیام/ش

امکان ایجاد اشتغال خانگی برای ۲۶۹ نفر

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.