فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در فصل بهار امسال ۳۵۰ قاچاقچی کالا در استان دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سردار مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در بهار امسال ۳۵۰ قاچاقچی کالا (دام، اقلام یارانه ای، مواد خوراکی، موتور، سوخت، مواد دخانی و مواد ممنوعه) در استان دستگیر شدند، گفت: ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده در استان ۲۵ میلیارد و ۴۹ میلیون و ۸۳۲ هزار ریال است.

وی افزود: در خراسان شمالی از ابتدای سال تا ۲۴ تیر ماه جاری در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته سرقت اتومبیل تا ۱۹ درصد، کیف قاپی تا ۳۵ درصد، سرقت مسلحانه تا ۱۰۰ درصد، سرقت به عنف تا ۲۱ درصد، آدم ربایی و گروکشی تا ۱۰۰ درصد کاهش یافته اند.

سردار مظاهری از کشف پنج باند سرقت (احشام، منزل، خودرو و سایر) در استان از ابتدای امسال تا ۲۴ تیر ماه جاری خبر داد و گفت: ۳۷ نفر از سارقان احشام دستگیر و ۵۹ راس احشام به سرقت رفته نیز کشف شدند.

وی از شناسایی چهار باند اشیاء عتیقه در استان در مدت یاد شده خبر داد و گفت: در این زمینه ۲۳ شی عتیقه از دوران هخامنشی کشف شدند.

سردار مظاهری افزود: فرماندهی انتظامی خراسان شمالی امسال شش فقره قتل را کشف کرد که پنج فقره قتل مربوط به امسال و یک فقره نیز مربوط به سال گذشته بود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی درباره وقوع جرائم اقتصادی شامل زمین خواری، احتکار، رشا و ارتشا در استان در مدت یاد شده نیز اعلام کرد: در این زمینه ۲۰ نفر دستگیر شدند که ارزش ریالی این جرائم اقتصادی کشف شده ۱۳۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال بوده است.

وی در ادامه به وقوع جعل و کلاهبرداری نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا ۲۴ تیر ماه جاری ۲۲۱ فقره جعل و کلاه برداری رخ داد که ۱۹۳ فقره از آن کشف و ۲۲۲ نفر نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/آ


۲۲۱ فقره جعل و کلاه برداری در استان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.