رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تحقق مطالبات و حل مشکلات کارگران شهرداری بوشهر در اولویت باشد.

حل مشکلات کارگران شهرداری بوشهر در اولویت باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ابوذر دهدار صبح سه‌شنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر با مسئولان تامین اجتماعی اظهار داشت: خدمات متنوعی از سوی تامین اجتماعی به مردم ارائه می‌شود که بخش قابل توجهی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد.

وی با تقدیر از مدیریت تامین اجتماعی استان بوشهر برای ارائه خدمات بیشتر و رفع مشکلات مردم اضافه کرد: برنامه‌های خوبی در هفته تامین اجتماعی در سطح استان برگزار شد که بیانگر پاسخگوبودن این سازمان بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: کارگران شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان نقش بسیار مهمی بر عهده دارند و باید برای رفع مشکلات این قشر و تحقق مطالبات آن‌ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

هزینه‌کرد ۸۸۸ میلیاردی تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر نیز در این نشست از تلاش ویژه برای ارائه بهترین خدمات به مردم استان خبر داد و گفت: شهرداری، شورای شهر و سازمان تامین اجتماعی نهاد‌های عمومی غیردولتی برای تامین امنیت رفاه و خدمات دهی به مردم هستند.

یونس خسروانی ادامه داد: ۱۵ شعبه بیمه‌ای در ۱۰ شهرستان استان بوشهر وجود دارد که خدمات این سازمان به ۳۲۰ هزار بیمه شده اصلی و ۳۷هزار مستمری بگیر ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هزینه کرد بیمه و درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در سال گذشته ۸۸۸ میلیارد تومان بوده است که از این میزان ۵۳۰ میلیارد تومان هزینه بیمه‌ای و ۳۵۸ میلیارد تومان آن صرف خدمات درمانی شده است.

انتهای پیام/م

تحقق مطالبات کارگران شهرداری بوشهر در اولویت باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.