وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر توجه به نشاط و شادابی کارگران و خانواده آنان گفت: در این راستا در سراسر کشور ۳۶۰ مجموعه فرهنگی ورزشی برای کارگران و خانواده آنان در حال ساخت است.

مجموعه فرهنگی ورزشی برای کارگران در حال ساخت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،علی ربیعی ظهر امروز در شروع عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی خورموج با تاکید بر تکمیل این درمانگاه در مدت ۱.۵ سال اظهار داشت: حضور ما در شهرستان دشتی به بهانه کلنگ‌زنی درمانگاه تامین اجتماعی و مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران است و نشان از آن دارد که سال ۹۷ سال نتیجه گیری است.

وی سابقه درخشان دشتی در عرصه علم و ادب را مورد اشاره قرار داد و افزود: شهرستان دشتی مهد علم و معرفت بوده و اخیرا نیز این شهرستان در عرصه کتاب خوانی رتبه‌های برتر کشوری کسب کرده و روستای درازی دشتی نیز جزو روستا‌های برتر کتاب خوانی کشور قرار دارد که نشان از سابقه درخشان فرهنگی مردم این سامان دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر نقش مهم برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در توسعه جامعه بیان کرد: جایی که فرهنگ کتاب خوانی رونق دارد در عرصه اجتماعی نیز بهتر توسعه می‌یابد و بین نسلی که با کتاب رشد می‌کند و نسل بدون کتاب تفاوت بسیار است.

ربیعی تصریح کرد: هیچ چیز جای کتاب خوانی و انس با کتاب را نمی‌تواند بگیرد و خوشحالم که در دشتی کتاب خوانی از جایگاه و اهمیت بسیاری برخوردار است و مسئولان شهرستان دشتی نیز به‌ویژه ترکیب امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم در مجلس که عصاره فضیلت هستند سبب رشد بیشتر دشتی را میسر کرده است.

وی بیان کرد: کار‌های بزرگی در عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف انجام شده و هر چند معتقدیم حق ملت ایران و مردم دشتی بیشتر از این است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر توجه به نشاط و شادابی کارگران و خانواده آنان گفت: در این راستا در سراسر کشور ۳۶۰ مجموعه فرهنگی ورزشی برای کارگران و خانواده آنان در حال ساخت است.

ربیعی با اشاره به ساخت مرکز درمانی تامین اجتماعی خورموج تصریح کرد: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خورموج در مدت ۱۸ ماهه ساخته و تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/ م

۳۶۰ مجموعه فرهنگی و ورزشی برای کارگران در حال ساخت است

برچسب ها: جنجال ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.