رضا ملک محمدی گفت: در حالی که تیم ملی تیراندازی کشورمان یک ماه دیگر عازم بازی‌های آسیایی می‌شود با مشکل جدی مهمات رو به رو است.

دبیر فدراسیون تیراندازی:برای تامین مهمات با مشکل جدی رو به رو هستیمملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اردو‌های آمادگی تیم ملی تیراندازی پیش از بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت:سه تیم تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی در حال حاضر در اردو‌های داخلی هستند و تیم اهداف پروازی پایان هفته جاری برای اردو تدارکاتی تهران را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد، تیم‌های تفنگ و تپانچه نیز احتمال دارد ۱۰ روز دیگر برای اردوی آمادگی عازم آلمان شوند.

وضعیت مهمات درتیم ملی تیر اندازی ایران بحرانی است

او در ادامه گفت:یکی از اهداف فدراسیون از اعزام ملی پوشان به اردو‌های خارجی علاوه بر تمرین با رقیبان خارجی و آمادگی بیشتر، تمرین با مهمات خارجی و آوردن مهمات است چرا که تیم ملی تیراندازی کشورمان با بحران جدی واردات فشنگ و ساچمه رو به رو است و با مهمات داخلی موجود نمی‌توان برای مسابقات آسیایی و جهانی تمرین کرد.

او افزود:مهمات ارسالی از وزارت دفاع محدود است و ما باید از خارج کشور فشنگ و ساچمه مورد نیاز برای مسابقات را تامین کنیم.

۱۹ اعزامی در ۱۳ رشته به مسابقات آسیایی جاکارتا

دبیر فدراسیون تیر اندازی در ادامه گفت:۱۹ ملی پوش تیر انداز کشورمان در ۱۳ رشته عازم مسابقات آسیایی جاکارتا خواهند شد که اسامی آن‌ها به شرح زیر می‌باشد:

در رشته تفنگ مردان «مهیار صداقت»، «پوریا نوروزیان»، «امیر محمد نکونام»، «امیرسیاوش ذوالفقاریان»، در تپانچه مردان «جواد فروغی» و «ابراهیم برخورداری» و در اهداف پروازی نیز «علی حافظی»، «محمد حسین پرورش نیا»، «علی دوستی» و «رامتین بشارتی» 10 ورزشکار اعزامی به جارکاتا هستند.

در بخش تفنگ زنان نیز «الهه احمدی»، «نجمه خدمتی»، «مه لقا جام بزرگ» و «آرمینا صادقیان» در تپانچه زنان «آمیتیس جعفری»، «گلنوش سبقت الهی» و «هانیه رستمیان» و در اهداف پروازی «سپیده سیرانی» و «شیوا فرح پور» در برابر حریفان آسیایی خود قرار خواهند گرفت.


بیشتر بخوانید:جدال ملی پوشان تیرانداز ایران برای کسب سهمیه المپیک


تفنگ شانس اول مدال آوری در جاکارتا

او در ادامه گفت:در بین رشته‌های اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا تیم تفنگ شانس بیشتری برای کسب سکو‌های بهتر مدال‌های رنگی‌تر بیشتر دارد.

ملی پوشان تیراندازی حقوق عقب افتاده‌ای ندارند

ملک محمدی گفت:فدراسیون تیراندازی کشور در حد توان خود از ملی پوشان حمایت می‌کند و اگر نیاز و یا مشکلی داشته باشند سعی در رفع آن خواهد داشت.

ملی پوشان تا به الان تمامی حقوق خود را دریافت کرده اند و پاداشی نیز پیش از اعزام به آن‌ها داده می‌شود در صورت مدال آوری نیز در جشنی شایسته از ملی پوشان تقدیر می‌شود و پاداش دریافت خواهند کرد.

گفتنی است هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور سال جاری در ۴۰ رشته، ۶۷ ماده و ۴۶۳ رویداد ورزشی برگزار می‌شود که طبق پیش بینی‌های انجام شده توسط شورای المپیک آسیا، ۱۵ هزار ورزشکار و همراه از ۴۵ کشور در این رویداد حاضر خواهند شد.

تیم ملی تیراندازی کشورمان نیز در روز‌های ۲۷ مرداد تا پنج شهریور سال جاری به مصاف حریفان خود می‌روند.

انتهای پیام/

اردوی تدارکاتی در ایتالیا و آلمان برای تیم ملی تیراندازی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار