فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بیشترین مشکلات جامعه درزمینهٔ اشتغال و تولید است.گفت: باید با تکیه بر تولید داخل در جهت ایجاد اشتغال و برطرف کردن نیاز مردم حرکت کرد.

تکیه بر تولید داخل راهکار موفقیت در اقتصادی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریم حمیدوند، فرماندار شهرستان اسدآباد  با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با هیأت دولت و تأکیدات ایشان نسبت به احساس مسئولیت دولتی‌ها، اظهار داشت: احساس مسئولیتی که حضرت آقا از آن سخن گفتند، برای راحت بودن و فخرفروشی نیست بلکه برای احساس مسئولیت بیشتراست،

وی گفت:  رهبر انقلاب احساس مسئولیت مسئولان دولتی را انکار نکردند، و بر احساس مسئولیت بیشتر تأکید داشتند،و این به این معنی است که  در شرایط اضطراری امروز با سرعت بیشتری تلاش کنند.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: یکی از اموری که باید مسئولان نسبت به آن باید احساس مسئولیت داشته باشند، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و استفاده از بیت‌المال است که در این راستا ما در فرمانداری در ساعات اداری از انرژی برق کمتری استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: البته احساس مسئولیت نسبت به هر موضوعی باید وجود داشته باشد به فرض مثال از شایعاتی که علیه نظام و مسئولان می‌شود، احساس مسئولیت کرد و با رصد آن در مقابل آن ایستاد.

حمیدوند گفت: امروز راست و چپ، اصلاح‌طلب و اصولگرا در نظام اسلامی معنا ندارد و بله باید دست‌به‌دست هم داد و به دنبال رفع مشکلات باشیم.

وی گفت: تیم اقتصادی دولت باید هوشمندتر عمل کند و امروز نیاز است که دست دلالان و افراد سودجو از جامعه قطع شود به‌صورت مداوم جلسات تنظیم و کنترل بازار را در دست بگیریم.

  فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص نقشه راه اقتصاد، افزود: امروز تکلیف بر همگان روشن است و باید با بر تولید داخل تکیه کنیم که با این امر هم اشتغال ایجاد و هم نیاز مردم برطرف می‌شود، البته بیشترین مشکلات جامعه درزمینهٔ اشتغال و تولید است.

  وی بابیان اینکه تحریم‌ها یک فرصت است نه تهدید، تأکید کرد: نه‌تنها کارمندان دولت بلکه افراد در هر قشری وظیفه‌دارند که از تولیدات داخلی حمایت کنند.

انتهای پیام/د.ا

موفقیت اقتصاد کشور بر تولید داخلی متکی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.