امام جمعه ملایر گفت: لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی است که باید به یک فرهنگ ملی تبدیل شود.

فرهنگ ملی با حمایت از تولید داخل و کالای ایرانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمد باقر برقراری،امام جمعه ملایر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: باید نسبت به این امر همان گونه که مقام معظم رهبری تأکید داشتند تعصب داشته باشیم.

وی استفاده از کالای خارجی را یک ضعف فرهنگی بزرگ دانست و افزود: هنرمندان و متولیان فرهنگی باید در راستای فرهنگسازی و نهادینه کردن شعار امسال تلاش کنند.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی است  که باید به یک فرهنگ ملی تبدیل شود.

غلامرضا جمالی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز در این جلسه اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال باید برانگیختگی عمومی را ایجاد کنیم که این امر در اولویت کار قرار دارد.

انتهای پیام/خ

حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی باید به فرهنگ ملی تبدیل شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۵۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
اخه با این وضع درامد و دخلو خرج،والا ما قشر متوسط جامعه ام شلوار لباس ۴۰تومن نمیخریم یعنی همون ایرانی... بجای این که نخریدن کالای ایرانی رو علت بیکاری نشون بدید برید ببینید یه کارگاه چقدر سالیانه مالیات میده.والا