نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شواری اسلامی مهم ترین فعالیت های فرهنگی در جامعه امروز را ترویج سیره و زندگی امام رضا (ع) دانست.

هدایت‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی شهید مفتح ایذه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار کرد: اهمیت امر کتاب و کتابخوانی در کنار ترویج سیره و زندگی امام رضا(ع) مهم ترین فعالیت های فرهنگی در جامعه امروز محسوب می شود.

ترویج سیره و زندگی امام رضا(ع)، مهم ترین فعالیت فرهنگی در جامعه امروز

وی اذعان داشت: کلیه ادارات و سازمان ها باید در امر تبلیغات و اطلاع رسانی به کتابخانه های عمومی کمک کنند.

خادمی تصریح کرد: حضرت معصومه(س) الگوی ناب برای دختران جامعه اسلامی است که با شناخت ابعاد شخصیتی این بانوی کریمه می توان مسیر زندگی و سعادت را بدست آورد.

نماینده مردم باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی در پایان با مراجعه به سالن مطالعه با اعضاء گفتگو کرد و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر از 10 کتابخوان برتر در هر رده سنی تجلیل بعمل آورد.

ترویج سیره و زندگی امام رضا(ع)، مهم ترین فعالیت فرهنگی در جامعه امروز

همچنین در این بازدید هدایت الله خادمی از بخش‌های مختلف کتابخانه بازدید و با کتابداران در خصوص برنامه های متنوع فرهنگی و همچنین مشکلات کتابخانه های عمومی گفتگو کرد.

در این گفتگوی صمیمی، کتابداران کتابخانه عمومی شهید مفتح با تشریح برنامه های مختلف فرهنگی در کتابخانه، هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را تشریح کردند.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشنواره کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.