نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد بیشتر انگلیسی‌ها مخالف رابطه تجاری نزدیک کشورشان با اعضای اتحادیه اروپا پس از برکسیت هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از میرور، نتایج نظرسنجی اخیر «ComRes» نشان داد که بیشتر مردم انگلیس با طرح مربوط به برکسیت «ترزا می»، نخست وزیر این کشور، مخالف هستند.

بر اساس این نظرسنجی، 39 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که ترزا می نباید هیچ توافقی با اتحادیه اروپا داشته باشد و فقط باید انگلیس را از این اتحادیه خارج کند. این در حالی است که 20 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند موافق این مسئله هستند.

این جدیدترین نظرسنجی در واکنش به طرح ترزا می برای انگلیس پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپاست. طرحی که حتی به استعفای دیوید دیوس، وزیر امور خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس انجامید.

به دنبال استعفای این دو وزیر، ماریا کولفیلد و بن بردلی، دو نفر از معاونان حزب محافظه کار انگلیس هم با ارسال نامه ای به ترزا می، از سمت خود استعفا کردند. درواقع ترزا می از دستیابی به توافقی خبر داده است که بر اساس آن کشورش پس از خروج از اتحادیه اروپا، رابطه تجاری نزدیکی با کشورهای عضو این اتحادیه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار