اولین دوره مسابقات کارتینگ رنتال قهرمانی کشور که به میزبانی تهران در پیست آزادی برگزار شد، با نایب قهرمانی کرمانی ها پایان یافت.

رضا نیکزاد، دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: اولین دوره مسابقات کارتینگ رنتال قهرمانی کشور با حضور 39 شرکت کننده برتر از استان‌های اصفهان، تهران، گیلان، هرمزگان، کرمان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان در پیست آزادی تهران برگزار شد.

وی افزود: از استان کرمان 9 شرکت کننده در قالب سه تیم (یک تیم از باشگاه نیکان و دو تیم از باشگاه ماندگار) در این رقابت ها حضور داشتند.

نیکزاد تصریح کرد: در پایان، این رقابت ها، استان اصفهان (باشگاه رویاها) متشکل از علی شیرزاد، پویا زیرک، محمدشاه زمانی اول شد و عنوان قهرمانی رقابت ها را از آن خود کرد.

وی یادآور شد: استان کرمان (باشگاه ماندگار) نیز با ترکیب نیایش جزینی، محمدکریمی نژاد، حسین رستمی نایب قهرمانی رقابت ها را به خود اختصاص داد و استان هرمزگان (باشگاه خلیج فارس) هم با رانندگی علیرضا ازم، سینا رئیسی، محمد ازم سوم شد.

یادآور می شود: بر اساس قوانین رنتال، زمان این مسابقه استقامتی 4 ساعت است که هر راننده مکلف به راندن یک ساعت و بیست دقیقه بدون وقفه است و هر تیم بتواند طی زمان شروع تا پایان مسابقه تعداد دورهای بیشتری را براند، مقام بالاتری کسب می‌کند. در واقع تیم‌های اول تا سوم برتر مسابقه برمبنای تعداد دورهای کاملی که در هر LEG طی کرده اند، مشخص می‌شوند.

خودروهای این مسابقه 4 زمانه 200 سی‌سی است.

انتهای پیام/ب

کرمان نایب قهرمان رقابت های کارتینگ کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.