مسابقات کارتینگ رنتال قهرمانی استان که در پیست کارتینگ ماندگار کرمان برگزارشد، با درخشش کرمانی ها به پایان رسید.

رضا نیکزاد، دبیر هیئت موتورسواری واتومبیلرانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات کارتینگ رنتال قهرمانی استان با حضور 45 شرکت کننده از شهرستان های رفسنجان، کهنوج و کرمان در دو کلاس آقایان و یک کلاس بانوان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه این مسابقات به منظور انتخاب تیم کارتینگ استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد، افزود: مسابقات کارتینگ رنتال قهرمانی کشور 22 تیر جاری در پیست آزادی تهران برگزار می شود.

نیکزاد تصریح کرد: در پایان، در کلاس بانوان، نیایش جزینی، سیما یزدان پناه و رایکا نگارستانی از کرمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی یادآور شد: در کلاس منفی 75 آقایان سجاد اکبری، مهران مهرالحسنی و آیدین جمعه نسب از کرمان به ترتیب بر سکوی اول تا سوم رقابت ها ایستادند.

نیکزاد افزود: در کلاس مثبت 75 آقایان نیز اشکان بنی اسدی، سیاوش کاشانی و دانیال راد از کرمان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: کاپ اخلاق و بست تام این دوره از مسابقات هم به محمدعلی نیکزاد اهدا شد.

یادآور می شود: مسابقات کارتینگ قهرمانی استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان و شهرستان کرمان، کمیته کارتینگ و باشگاه کارتینگ ماندگار برگزار شد.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات کارتینگ رنتال قهرمانی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار