رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان گفت:۱۳۰ میلیارد تومان برای تنش آبی سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۱۳۰ میلیارد تومان از مجموع هزار و ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای پروژه‌های اضطرای تامین آب آشامیدنی، بهبود کیفیت و آبرسانی سیار به روستا‌های این استان اختصاص یافته است.

 غلامرضا مالکی گفت: ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار به آب روستایی و بقیه نیز برای تامین آب شهری این استان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: هزار و ۷۲۶ میلیارد تومان بودجه عمرانی ابلاغی سیستان و بلوچستان بوده که ۴۶ درصد آن تا کنون به استان تخصیص یافته است.

مالکی ادامه داد: ۷۸۸ میلیارد تومان به صورت نقدی و اسناد خزانه برای اجرای طرح‌های عمرانی در سیستان و بلوچستان تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: اعتبارات ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان تا کنون ابلاغ شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۳۵۷ میلیارد تومان اعتبارات جاری دستگاه‌های اجرایی این استان نیز توزیع شده است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان در بخش هزینه‌های جاری نهایت مدیریت را داشته باشند.

مالکی گفت: حقوق سه ماهه کارکنان طرح در این استان تا کنون به طور کامل پرداخت شده و تا پایان سال در پرداخت حقوق این کارکنان مشکلی وجود ندارد.

وی بیان کرد: یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان برای بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان اختصاص یافته که تا کنون این میزان اعتبار ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/گ

اختصاص بودجه برای تنش آبی در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار