رییس نظام دامپزشکی خراسان رضوی گفت: مجوز خرید و فروش و حضور سگ‌های تزیینی در نمایشگاه دام و طیور خراسان رضوی را نداشتیم.

خرید و فروش سگ‌های تزیینی در نمایشگاه دام و طیور استان ممنوع بودمجید کوشکی رییس نظام دامپزشکی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با بیان اینکه در خراسان رضوی اجازه فروش سگ‌های تزئینی را نداریم، افزود: در این نمایشگاه سگ پلیس، سگ زنده یاب، سگ‌های تشخیص مواد مخدر در جاده‌ها به نمایش گذاشته شد که این سگ‌ها در اختیار پلیس و هلال احمر هستند.

وی ادامه داد: مجوز حضور سگ‌های پلیس و هلال احمر توسط مجموعه خود نمایشگاه اخذ شد و ما در این خصوص هیچ دخالتی نداشتیم.

در ادامه این گفتگو مدیر بیمارستان دامپزشکی آریا گفت: حضور مجموعه بیمارستان دامپزشکی در نمایشگاه دام و طیور جهت انواع مشاوره به افراد صاحب دام بوده و در مدت برگزاری نمایشگاه خرید و فروش سگ‌های تزیینی انجام نشده است.

احسان صنعتی افزود: استفاده از سگ‌های تزئینی نیاز به مجوز دارد که در این زمینه مجوزی صادر نشده بود و فقط سگ‌های پلیس و هلال احمر موجود بودند.

وی همچنین در تکذیب فروش سگ‌های قیمتی با مبالغ نجومی، افزود: قیمت این سگ‌ها نهایتا بیشتر از 20 یا 30 میلیون در ایران نیست و شایعه فروش آن‌ها با قیمت حدود 500 میلیون تومان را تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام// ف. ح
 
مجوز فروش سگ تزئینی در خراسان رضوی نداریم
برچسب ها: دامپزشکی ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.