نیروهای مقاومت یمن در جریان حملات موشکی و توپخانه ای خود به مواضع نظامیان سعودی و عناصر وابسته به رئیس جمهوری فراری این کشور دهها تن از آنها را به هلاکت رساندند.

ادامه حملات موشکی و توپخانه ای یمنی ها به مزدوران سعودیبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک منبع در وزارت دفاع صنعاء اعلام کرد که یگان موشکی نیروهای انصار الله  موفق شدند بامداد امروز دوشنبه 25 تیرماه با شلیک موشک های کاتیوشا مواضع عناصر وابسته به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن را در منطقه الحزم واقع در مرکز استان الجوف هدف قرار دهند.

در جریان این حمله موشکی که استان مرزی الجوف در نزدیکی مرزهای عربستان را هدف قرار داد تعدادی از عناصر مذکور به هلاکت رسیده و دهها تن دیگر نیز مجروح شدند.

همچنین نیروهای انصارالله موفق شدند عملیات نظامیان سعودی در منطقه جیزان واقع در جنوب عربستان را ناکام گذاشته و در جریان درگیری با این نظامیان تعدادی از آنها از جمله یک افسر سعودی را به هلاکت برسانند.

این عملیات در نزدیکی کوه ام بی سی واقع در جیزان صورت گرفت. نیروهای مقاومت یمن همچنین در جریان حملات توپخانه ای خود علیه مواضع نظامیان سعودی در جنوب منطقه المعایین در جیزان و شهر الربوعه در عسیر تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۵ تير ۱۳۹۷
درود بر ارتش یمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
الله اکبر ولعنت خداومرگ برحکام خائن آل سعودوکودک کشان وظالمین دنیا.
آخرین اخبار