به مناسبت دهه‌ کرامت، ۲۷ همایش بزرگداشت امامزادگان در شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود.

برپایی ۲۷ همایش بزرگداشت امامزادگان در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام حسینی معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه‌ی استان فارس گفت: ۲۷ همایش بزرگداشت امامزادگان واجب التکریم فارس در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود.

وی با یادآوری اینکه شعار دهه‌ کرامت امسال، خدمات کریمانه، انتخاب شده است، افزود: هر روز از ایام دهه کرامت به‌ عنوانی نامگذاری شده است.
وی برپایی مجموعه نمایشگاه‌های «دانه‌های تسبیح» در بقاع متبرکه و همایش امامزاده ابراهیم (ع) شیراز را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد؛ و گفت: در شب جمعه این هفته دعای کمیل در حرم امامزاده زاهد، زاهد شهر فسا با نوای مهدی سماواتی قرائت خواهد شد و صبح جمعه هم دعای ندبه با نوای مهدی سماواتی و سخنرانی آیت‌الله بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در حرم امامزاده اسماعیل (ع) برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف فارس، تجلیل از خادمان و هیئت امنای آستان مقدس امامزادگان، برگزاری برنامه‌های پیاده‌روی به سمت حرم‌های مطهر، تجلیل از خیرانی که در مرمت بقاع متبرکه مشارکت دارند و هیئت امنای فعال را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.
انتهای پیام/ر

برپایی مجموعه نمایشگاه‌های «دانه‌های تسبیح»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار