سرپرست درمانگاه تخصصی شهیدمطهری گناوه گفت: شبانه روزی کردن این درمانگاه در دستور کار قرار گرفته و دراین ارتباط گام‌های خوبی برداشته و مقدمات لازم فراهم شده است.

مقدمات شبانه روزی شدن درمانگاه گناوه فراهم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حشمت الله شبانکاره روز یکشنبه گفت: بدین منظور پیگیری و پیش بینی‌های لازم برای تامین و تهیه زیرساخت‌ها و منابع انسانی و تجهیزات انجام گرفته است.

وی به عملکرد سال گذشته این مرکز اشاره کرد و گفت: دراین مدت تعداد ۴۷۱ هزار و ۱۴۹ نفر به این مرکز مراجعه که نسبت به سال ۱۳۹۵ افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

شبانکاره، میزان هزینه‌های انجام شده را دراین مدت ۵۶ میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این میزان در قالب دارو، آزمایشگاه، خرید تجهیزات و حقوق پزشکان و کارکنان پرداخت شد.

وی ادامه داد: درمانگاه گناوه در بخش‌های رادیولوژی، آزمایشگاه، مامایی، دندانپزشکی، داروخانه، ویزیت، تزریقات و پانسمان، شورای پزشکی، کمیسیون حرف و مشاغل آزاد و دفتر اسناد پزشکی فعال و به بیمه شدگان تامین اجتماعی بصورت رایگان خدمات دهی می‌کند.

سرپرست درمانگاه تخصصی شهیدمطهری گناوه گفت: برگزاری شورا و کمیسیون حرف و مشاغل آزاد به تعداد ۸۶۴ مراجعه کننده، دوره‌های آموزشی کارکنان، راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی و قرارداد نصب و راه اندازی نوبت دهی تلفنی در سال جاری، افزایش ساعات کاری از ۹ به ۱۴ ساعت در روز، ثبت و صدور گواهی آراستگی محیط کار و گواهینامه‌های آی ام اس، افزایش جذب پزشک عمومی، داروساز و نیروی انسانی متخصص از دیگر عملکرد این مرکز در سال گذشته است.

وی یادآورشد: درمانگاه تخصصی شهیدمطهری گناوه یکی از زیرمجموعه‌های مدیریت درمان استان بوشهر به روش ارایه درمان مستقیم واقع در بخش مرکزی با قابلیت دسترسی آسان بیمه شدگان تامین اجتماعی به عنوان واحد معین و یک واحد تبعی در شهرستان دیلم درحل خدمات رسانی به بیمه شدگان است.

انتهای پیام/م

شبانه روزی کردن درمانگاه گناوه در دستور کار قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.