نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در استان، گفت: استان بوشهر در عرصه مدیریت پزشکی با وضعیت آرمانی فاصله دارد.

کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در دیدار مدیریت و مسئولان معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات به مردم نقش بسیار مهمی بر عهده دارد.

وی بخش درمان تامین اجتماعی را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در استان بوشهر شاهد ارائه خدمات درمانی مطلوبی از سوی تامین اجتماعی هستیم که می‌طلبد برای توسعه خدمات‌دهی در این بخش تلاش شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون به مسئله بهداشت به خوبی توجه نشده و اغلب توجه‌ها به درمان بوده است، بیان کرد: باید فرهنگ‌سازی لازم در عرصه بهداشتی انجام شود تا شاهد تحول در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در زمینه توسعه بخش درمانی و پزشکی در استان بوشهر به خوبی عمل نشده است و کمبود‌های زیادی در این زمینه وجود دارد، افزود: استان بوشهر در عرصه مدیریت پزشکی با وضعیت آرمانی فاصله دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار رفع کمبود‌ها شد و تصریح کرد: در استان بوشهر از دیرباز فرهنگ کوچک بینی و کوتاه بینی وجود داشته است و نیاز است که نگاه ویژه‌ای به زیرساخت‌های درمانی استان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر یک استان بین المللی است، ادامه داد: باید در کنار این پیشرفت، حوزه زیرساخت‌های پزشکی استان نیز پیشرفت کند و دارای بهترین درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در افق بین المللی باشیم.

وی خواستار طراحی زیرساخت‌های استان بوشهر بر اساس زیباترین و استانداردترین سازه‌ها و مطابق با ۲۰ سال آینده شد و گفت: در استان بوشهر در حوزه تجهیزات پزشکی دچار فقر تجهیزات هستیم و اصلا جالب نیست که مردم برای استفاده از برخی دستگاه‌ها چندین ماه در نوبت باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر خواستار همکاری و مشارکت معاونت درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر و مجمع خیرین سلامت ایران در زمینه تجهیزات پزشکی شد.

انتهای پیام/م

استان بوشهر در عرصه مدیریت پزشکی با وضعیت آرمانی فاصله دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.