نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی توسعه درمان را یکی از مطالبات مردم عنوان کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های سلامت استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

توسعه زیرساخت‌های سلامت استان بوشهر دنبال می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری صبح یکشنبه در بازدید از بیمارستان سلمان فارسی اظهار داشت: در راستای توسعه بخش سلامت در استان بوشهر تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیادی را داشته‌ایم.

وی بهبود وضعیت شاخص‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر را به عنوان یک اولویت مطرح کرد و ادامه داد: در همه زمینه‌ها به دنبال کسب رضایت مردم هستیم و امیدواریم با ایجاد تحول شاهد این مهم باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ریسک پذیری، جسارت و شهامت از مهمترین شاخصه‌های مدیریتی است که شهامت به مدیران کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند.

لزوم رفع مشکلات مردم

وی با بیان اینکه خیلی از مشکلات مردم با شهامت و جسارت مدیران قابل حل است، تصریح کرد: هنر مدیران در این است که بتوانند از ظرفیت‌های فانونی بهترین استفاده را داشته باشند و به رفع مشکلات کمک کنند.

خدری با بیان اینکه اگر مدیری شهامت انجام تصمیمی که خودش به آن اعتقاد دارد را نداشته باشد، فایده‌ای ندارد، اضافه کرد: قدرت ریسک پذیری مدیران پایین آمده است و باید به‌منظور رفع مشکلات مردم با شهامت و حسارت تصمیم‌گیری کرد.

وی با بیان اینکه به پزشکی و درمان نباید به عنوان یک شغل نگاه کرد، افزود: فعالیت در عرصه بهداشت و درمان یک رسالت است و اگر کسی به این حوزه به عنوان شغل نگاه کند نمی‌تواند موفق باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر درمان تأمین اجتماعی بوشهر از بخش‌های مختلف بیمارستان سلمان فارسی بازدید کردند و با اهدای گل به بیماران از آن‌ها دلجویی کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.