نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ادامه رایزنی‌های جمهوری اسلامی با اروپا تاییدی بر حقانیت ایران و معاهده بین المللی برجام است.

ادامه رایزنی‌ها با اروپا تاییدی برحقانیت ایران استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خدری روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: آمریکا از همان گام نخست هم از برجام خارج شده بود، ولی با خروج علنی از این توافق توسط ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، این موضوع آشکارتر شد.

وی اظهار داشت: توافق بین المللی برجام تنها بین آمریکا و ایران نبوده و پنج کشور اروپایی دیگر نیز در این توافق حضور دارند که رایزنی‌ها با آن‌ها باید ادامه داشته باشد.

خدری یادآور شد: با توجه به شرایط خاص کشور و بازگشت برخی از تحریم ها، امروز زمان تسویه حساب سیاسی نیست و همه احزاب، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی باید در کنار هم قرار گیرند تا کشور از این پیچ گذر کند.

وی تاکید کرد: با توجه به مشکلاتی که جهان استکبار علیه ایران روا داشته جمهوری اسلامی ۴۰ سال است که در دفاع مقدس قرار دارد و باید با وحدت و انسجام هرچه بیشتر در مقابل توطئه‌های آنان ایستادگی کرد.

خدری اضافه کرد: با توجه به اینکه امروز دشمن ملت ایران را در جنگ اقتصادی قرار داده است تنها با وحدت کلمه بین مسئولان، مدیریت و سیاست اقتصاد مقاومتی و صبوری ملت ایران می‌توان در مقابل این مشکلات ایستادگی کرد.

انتهای پیام/م

دشمن ملت ایران را در جنگ اقتصادی قرار داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.