نخستین فرهنگسرای شهرداری نایین در جوار بوستان لاله این شهرافتتاح شد.

عضو شورای شهر نایین در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با تبریک ولادت حضرت معصومه (س)گفت : حدود 80 سال از شهر شدن نایین می گذرد اما در گذشت زمان مکانی به نام فرهنگسرا در شهرداری خالی بود که به همت شهردار و اعضای شورای اسلامی مکانی به مساحت 400 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان  در اختیار کمیسیون فرهنگی جهت فرهنگسراگذاشته شد. 

حجت الاسلام حبیبی افزود : کار فرهنگی شاخه های زیادی دارد که محور برنامه های فرهنگسرا بیشتر بحث فرهنگی خانواده ها است که در زمینه های ازدواج ، آیین همسرداری ، تربیت کودکان ، آسیب شناسی طلاق برنامه ریزی هایی صورت گرفته است. 

مسئول کمیسیون فرهنگی شورا همچنین از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بانوان همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر خبر داد.

حبیبی خاطر نشان کرد : هدف از نمایشگاهی که برای صنایع دستی در فرهنگسرا راه اندازی کردیم زمینه سازی وحدت و همدلی با روحیه همکاری و تعامل  با مجموعه های فنی و حرفه ای ، آموزش وپرورش ، میراث فرهنگی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی است و کارهای فرهنگسرا با همکاری و مشارکت  این مجموعه ها انجام می پذیرد. 

به گفته وی ، کمیسیون فرهنگی شورا ازموسسات و افراد فعال در زمینه های فرهنگی که احتیاج به حمایت داشته باشند و نیز انجمن ادبی شعر ، شب شعر ، اجرای موسیقی ، رسانه و خبرنگاری پشتیبانی می کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار