مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری اصفهان از جمله برنامه های هفته عفاف و حجاب را برگزاری نشست هایی با موضوع حجاب و عفاف و در ارتباط با موضوعات دیگر جاری در سطح جامعه برشمرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سهیلا اثنی عشران در جریان نشست خبری گرامیداشت روز عفاف و حجاب که  امروز به میزبانی استانداری اصفهان برگزار شد، گفت:  حمایتی که باید از رسانه های صورت بگیرد، انجام نمی شود؛ رسانه های همواره پا به رکاب جریانات انقلابی و مسئولان حامی گفتمان انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی ادامه داد: جنگ امروز دیگر جنگ نظامی نیست و امروزه دچار جنگ اقتصادی و جنگ نرم هستیم چراکه با نگاهی هرچند گذرا به کانال هالی ماهواره ای و فضای مجازی شاهد راه اندازی  پویش های متفاوتی هستیم که وظیفه ی آن تزلزل در فرهنگ حجاب است.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری اصفهان توضیح داد: هر ساله به مناسبت روز فرهنگ و حجاب حضور خواهران محجبه عزت نفسی برای هر اصفهانی و ایرانی به ارمغان می آورد چراکه این امر نشان دهنده بی اثر بودن تبلیغات دشمن است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: باید فرهنگ عفاف و حجاب همراه با هم تعریف شود چراکه باید هر زن و مردی ابتدا عفت درونی را مهیا سازد و از دیگر سو و بعد از آن حجاب ظاهری را محقق کند؛ مادران جامعه نیز باید فرهنگ عفاف و حجاب را در بنیاین خانواده نهادینه کنند یعنی باید از سنین کودکی مسئله حجاب نهادینه شود بنابراین به منظور اجرائی شدن این امر  باید تفاسیر و نظر های مختلف را از بخش و گروه های علمی شنیده و به آن احترام بگذاریم.

عضو شورای اداری استانداری اصفهان با اشاره به برنامه های تدوین شده در هفته گرامیداشت عفاف و حجاب، اظهار کرد: از جمله برنامه های هفته عفاف حجاب برگزاری نشست هایی با موضوع حجاب و عفاف و در ارتباط با موضوعات دیگر جاری در سطح جامعه است که صرفا در شهر اصفهان 35 مورد تا به حال تعریف شده ، همچنین شهرداری نیز در محیط فرهنگسرا ها به طور جداگانه اقدام به برگزاری این نشست ها خواهد کرد.

وی توضیح داد: نمایشگاه های حجاب اسلامی نیز با محوریت تولید کنندگان البسه با مد اسلامی و آموزشگاه ها نیز تا ده مورد در این هفته برگزار خواهد شد از دیگر سو با برگزاری کارگاه ها 20 تا 30 نفره و انجام مسابقات متعدد سعی در نهادینه سازی این فرهنگ داریم همچنین با برگزاری تریبون آزاد نیز که با محوریت بسیج دانشجویی تلاش داریم با ایجاد فضای تضارب آرا به سمت فضایی منطقی حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری گرامیداشت روز عفاف و حجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.