استاندار خراسان رضوی به صورت سرزده از وضعیت بازار و قیمت کالا‌های اساسی و میوه و تره بار در مشهد بازدید و در این رابطه با شهروندان و صاحبان واحد‌های صنفی و فروشندگان گفتگو کرد.

بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از وضعیت بازار و قیمت‌ها در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رشیدیان طبق روال هر هفته که بخشی از وقت خود را در بازدید از حاشیه شهر و مباحث مختلف آن می‌گذراند، این بار بازار و قیمت‌ها را محور عمل قرار داد و از نزدیک در جریان شرایط بازار و نظرات و دغدغه‌های مردم و صاحبان صنف‌های مربوطه و نحوه ارائه کالا‌ها به مردم قرار گرفت.

وی طی این بازدید، نخست به منطقه گلشهر (حاشیه مشهد) رفت و پس از آن سری به منطقه طرق در جنوب شهر زد.

بررسی قیمت‌ها در محدوده پیرامونی حرم مطهر رضوی و خیابان امام رضا (ع) که جمعیت گسترده زائری را در خود دارد نیز بخشی دیگر از بازدید استاندار خراسان رضوی را به خود اختصاص داده بود.

پیرو این بازدید‌ها و مشاهده برخی موارد از عدم توازن در قیمت ها، بر اساس دستور وی، سازمان صنعت معدن وتجارت، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به همراه اکیپ‌های گشت این مجموعه و اصناف برای بررسی این مباحث به محدوده بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی اعزام شدند.

بر اساس اعلام بخش‌های نظارتی و کنترلی فقط طی سه ماهه امسال بالغ بر 132 هزار بازرسی از واحد‌های صنفی و بازار استان با محوریت مشهد انجام شده که منجر به تشکیل 8 هزار و 261 پرونده تخلف با بیش از 300 میلیارد ریال حجم تخلف شده است.

ضمن این که بیش از یک میلیارد ریال اضافه دریافتی به شاکیان بازگردانده شده است و بر اساس تاکید استاندارخراسان رضوی این نظارت‌ها و کنترل‌ها بر بازار همچنان با شدت ادامه می‌یابد.
 
انتهای پیام// ه.ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.