طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار با همکاری ۴۰۰ بازرس این سازمان و اتاق‌های اصناف استان آغاز شده است.

آغاز طرح نظارت ویژه ماه رمضان در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد :علی باخرد معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:  در این طرح بر قیمت کالاهای اساسی به ویژه کالاهای وارداتی از جمله برنج، قند و شکر، لبنیات، روغن، گندم و آرد در عمده فروشی و خرده فروشی ها نظارت می شود.

وی افزود: کالاهای اساسی از جمله برنج، گندم، قند، شکر و روغن به مقدار کافی در انبارهای خراسان رضوی موجود است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با تخصیص ارز سه هزار و 800 تومانی برای کالاهای اساسی و نهاده های دامی، هیچ یک از کالاهای اساسی نباید در ماه رمضان افزایش قیمت داشته باشد و بهانه ای نیز برای افزایش قیمت وجود ندارد.

باخرد درباره قیمت روغن نباتی گفت: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با افزایش 9 درصدی قیمت روغن نباتی خوراکی موافقت کرده البته روغن هایی که قبل از افزایش قیمت و نوسانات ارز، در انبارها بوده و در معرض فروش قرار گرفته است، نباید افزایش قیمت داشته باشند و ملاک فروش قیمت درج شده بر روی کالا و قیمت قبلی آنهاست.

وی از مردم خواست برای خرید کالاهای اساسی به قیمت درج شده بر روی آنها دقت کنندو در صورت هرگونه افزایش قیمت، مراتب را به سامانه 124 اطلاع دهند.
 
انتهای خبر// ر.ق
 

نظارت بر قیمت کالای اساسی در ماه مبارک رمضان

 
 
برچسب ها: قیمت کالا ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.