پیامک‌های دریافتی 97/04/23به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم تیرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

1677...0911: تو یک شبانه‌روز سه بار برق قطع شده و الان بار سوم است که دو ساعته هنوز برق نیامده است.

 

8619...0914: تاثیر سی درصد قطعی معدل در کنکور اقدامی ظالمانه در جهت نابودسازی استعدادهای جوان است. خواهشمندم قبل از وقوع حادثه رسیدگی کنید.

 

2682...0933: من و خیلی از دانش آموزهای بی گناه که تو مناطق محروم زندگی می کنیم با کمترین امکانات آموزشی چه گناهی کردیم خواهش می کنم صدای ما دانش آموزهای بی گناه را به گوش مسئولین برسونید. این مسئله خیلی مهمه هست و نذارید این بی عدالتی انگیزه و استعداد این دانش آموزان را از بین ببرد.

 

0812...0912: به کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مراجعه کردیم برای ثبت نام وام 5میلیون تومانی و گفتند پول نداریم بروید کالابخرید از حقوق شما کم  می شود!؟

 

8170...0930: مشکل ما هزینه های پیش دبستان می باشد که 15000 می باشد من که شوهرم کارگری میرفت روزی 30هزار تومان الان شش ماهه بیکار با دو تا بچه از کجا بیارم خواهشا پیگیری کنید ممنون امسال من زیاد هست این طور باشه بچه ها را مدرسه نمی فرستیم.

 

8584...0922: لطفا با تهیه گزارش عدم رضایت ما دانش آموزان و فارغ التحصیلانی که قصد شرکت در کنکور ۹۸ دارند را اعلام کنید، چون با تاثیر قطعی معدل در حق ما ظلم شده است.

 

2649...0912: من پرستار هستم، در بهمن سال گذشته در تعاونی نظام پرستاری مبلغ ۲۰میلیون تومان بدون دریافت هیچ سودی گذاشتم که بنا شد بعد از ۴ماه با دریافت کلی ضامن و چک ۲۰میلیون تومان وام بدهند که از نظام زنگ زدن گفتن اگر پولتون تا آبان بماند هیچ بهره ای به اقساط تعلق نمیگیرد، و من هم پولمو آنجا نگه داشتم، چند روزی است که کاشف به عمل اومده که دچار مشکل نقدینگی و ورشکستگی شده و نمی تواند حتی اصل پول مارا هم پس بدهد،ما جامعه پرستاری با کلی شب کاری و بدبختی پول بدست می آوریم. خواهش می کنم این مسئله را رسانه ای کنید تا حداقل ما بتوانیم اصل پول خود را پس بگیریم.

 

7629...0918: حق بیمه تکمیلی فرهنگیان شهرستان ایلام حدود چهارماه است که بیمه آتیه سازان یک ریال آن را پرداخت نکرده است.لطفا پیگیری فرمایید.

 

0182...0990: سلام خدمت خبرنگاران جوان. موضوع پرداخت  خسارت دیدگان لنج داران کنارک از دزدان دریای از جمله لنجی که دست گروهک تروریستی الشباب افتاده و سه سال است که قرار بوده یک مبلغی را پرداخت کنند  ولی متاسفانه هیچ خبری نیست. لطفأ به مسئولان یادآوری کنید صیادان چابهار و کنارک.

 

7405...0938:  ۳۰ نفر در شرکت فرآوری سرباره صنایع فولاد اهواز مشغول به کارمی باشند و هر کدام ۱۰ تا ۱۵ سال سابقه دارند ولی از پاداش و مزایای شرکت بهره مند نیستند و امنیت شغلی ندارند. لطفا پیگیری کنید چرا که سخت ترین کار را در بدترین آب و هوا را انجام می دهند.

 

4598...0912: میخواهم درباره کرانی سیگار بگم که نتیجه آن فقط ثروتمند شدن سودجویان شده است.

 

5262...0915: کاش یکی از خبرنگاران جوان یک سری به بخش تیمورآباد هامون شهرسیستان می زد و فیلمی کوتاه از جاده و پیاده روها و در کل از نداشتن امکانات در این بخش تهیه می کرد تا شاید با پخش این فیلم مسئولین به فکر چاره ای می افتادند. میرشکاری از زابل.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار