به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سیزدهم تیرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

7895...0918: تعدادی از تاكسيداران نهاوند هنوز هيچ گونه ثبت نامی براي گرفتن تاكسی صفر نكرده اند. خواهشمنديم سايت رو باز كنند تا ثبت نام كنيم. با تشکر

 

7577...0912: لطفا از سهام بانک قوامین یک گزارش تهیه کنید و به داد پرسنل ناجا برسید. یک ساله سایت بسته  است و سهام می گویند که با دستور سیف باز می شود. حتی نمی توانیم بفروشیم. هیچ کس جواب نمیده.

 

1468...0915: اینجانب صادق فیاضیان نابینای 80درصد از تربت حیدریه که هشت ساله تمام است که تحت پوشش بهزیستی هستم که فقط سالی صد هزار تومان به بنده کمک نقدی می کنند و نزدیک هشت ماهه خودشان اینجانب را فرستادند به بانک رفاه مرکزی شهرستان برای باز کردن حساب جهت واریز مستمری ماهیانه که هنوز یک ریال برام نریختند و هر وقت مراجعه می کنم به مددکارم یا رئیس اداره میگ ویند بودجه نیامده یا وعده فردا و پس فردا میدهند. شمارو به خدا قسم خودتان قضاوت کنید! بنده به جز مشکل چشمام با وجودچند نو مریضی و نبودهیچ منبع درآمدی چگونه اموراتم با یارانه ماهی چهل پنج هزار و پانصد تومان بگذرانم. لطفا شما برای رضای خداپیگیری کنید! وپیام من رابه گوش مسئولین برسانید. باتشکر از شماو همکاران پر تلاش و ارجمندتان. التماس دعا لطفا به داد معلولینی که هیچ درآمدی ندارند برسید.

 

5238...0916: تو رو خدا پیگیری کنید  چرا بند سختی کار فرهنگیان دولت حذف کردند. آخه معلمان چه گناهی کردند. چرا حقوق کارمندان بانک و مجلس و دکترا رو کم نمی کنن!! فقط زورشون به فرهنگیان می رسد.

 

3714...0911: با سلام و احترام به باشگاه خبرنگاران. خواهشمندم برای جذب نیروی انتظامی درجه داری مرد از مسئولین خواستارم کلیه رشته ها را اعلام کنند. از غرب مازندران نیروبگیرند. ممنون از شما.

 

8397...0912: یه سری بزنید به هتل‌ها. هتل آپارتمان های کشور مخصوصا مشهد مقدسس که اکثرا وضعیت نامناسبی دارند. تمام شیرهای آب همه مال زمان قاجار است. مصرف آب در این مکانها 100برابر است. اگر اجباری شود کاهش مصرف می شود (مخصوصا هتل های دولتی قدیمی).

 

2343...0912: منطقه ما روزی ۳بار قطعیه برق داره اونم تو این گرما با ساعات طولانی به هرجا هم تماس می گیریم کسی پاسخگو نیستند. شما به داد مردم برسید بلکه صدای ما از طریق شما به گوش مسئولین برسد.

 

6271...0918:  ما پذيرفته شدگان آزمون استخدامى آموزش و پرورش سال ٩٥ پس از گذراندن دوره يك ساله و قبولى در تمامى مراحل خواهان حذف آزمون جامع هستيم. خواهشا به اعتراض ما رسيدگى كنيد.

 

6104...0936: شهر دزفول فاضلاب هایش داخل رودخانه دز ریخته می شوند و باعث  مریضی همه می شوند.قانونش این هست که تصفیه خونه داشته باشن.

 

6225...0919: خواهش می کنم از خبر نگاران محترم شما از متروی به ظاهر مترو چند خبر تهیه و نمایش دهید  شاید مسئولین بیخیال فکری به حال مترویی که شبیه بازار سید اسماعیل است بکنند  واقعا فاجعه است به فریاد برسید.

 

7818...0915: من قیمت تمام شده سمند یک جابه حساب ایران خودرو واریز کردم با گذشت یک ماه ازت حویل خودرو سرباز زده و هیچ کس جوابگو نیست .خواهشا پیگیری نمایید. ممنون.

 

1564...0918: لطفأ گزارشی دباره  داروی اصلی بیماری دیستروفی عضلانی پخش کنید. آیا به جز داروهای مکمل و تقویتی داروی خاصی برای این بیماری هست. لطفأ پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد بختیاری
۰۳:۵۷ ۱۴ تير ۱۳۹۷
سلام.
من از اهواز پیام میدم . در رابطه با سیستم نوبت دهی کلینگ های بیمارستان های دولتی اهواز
سیستم نوبت دهی به طور کامل غیر حضوری شده و برای دکترهای تخصصی که مراجعه کننده زیاد دارن اصلا نوبت نیست . یعنی شما هر بار که تماس بگیری و بری توی سایت نوبت نیست و بر فرض مثال نوبتی هم باشه مثلا دو هفته دیگه .
خوب آخه ما که دفترچه سلامت داریم و فقط بیمارستان ها دولتی برای ویزیت قرار داد دارن و بیرون نمیتونیم بریم آخه ما چطور یه نوبت بگیریم .
فرض کن کسی که دکتر قلب و عروق رو میخواد مراجعه کنه آخه تو اون حال درد و بی حالی که نمیتونه نوبت برا دو هفته دیگه بگیره و بیمارستان هم میری میگه نه باید بری کلینیک و یا مراجعه میده به دکتر عمومی خوب آخه این چه قانونی .... یعنی اینهای که این قانون گذاشتن فکر نمیکنن ما که دفترچه سلامت داریم و بیرون با این هزینه ها قبولمون نمیکنن و فقط باید بیمارستان بریم چه کنیم . فرض کن کسی تنها باشه و یا پیر باشه و چطور آخه یا برا نوبت گیری باید از اول صبح تو صف باشه که خودش یه داستان داره و یا اینطور با این سیستم نوبت دهی . هر روز و هر چند بار وارد بشید با موبایل خودتون . ببینید یه نوبت دکتر قلب و عروق میتونید بگیرید برا مثلا فردا یا دو روز یا سه روز یا پنج وز دیگه ...
جای جز این کلینک های بیمارستان دولتی ما دفترچه سلامت ها قبول نمیکنن و برای خود این کلینیک ها هم نوبت گیر نمیاد و قبل مجبور میشدن و از نصف شب میرفتن در کلینیک و منتظر تا کلینیک باز بشه و نوبت اول باشن . ولی الان با روش نوبت هر چی میزنی و هر روز هیچ هیچ
طرف از شهرستان بلند میشه میاد و التماس که آقا نوبت گیر نمیاد با تماس و اینترنت و فقط یه لحظه دکتر ببینتش و التماس التماس
نصف شد رفتم سایت ها شاید شاید نصف شب باشه و مثلا شاید شایدزودتر بقیه بتونیم نوبت رو بزنیم و نوبت تمام نشه و تو سایت ها تمام دکترها و تو بیمارستان های که نوشته بود زدم برای نوبت و هیچ نوبتی نه برای اون روز و نه برا سه چهار هفته بعد نبود که نبود
نمیدونم چطور و چقدر باید بنویسم که متوجه بشید مردم چیکار کنن آخه . شما فکر کنید و از مسئولین که این قوانین گذشتن سوال کنید و این مشکل رو انعکاس بدید که شاید رسیدگی بشه .
دفترچه سلامت که دارو رو تحت پوشش قرار نمیده و ویزیت بیرون بیمارستان هم تحت پوشش قرار نمیده و بعضی از آزمایش ها مثل سنوگرافی تو هر موردی باشه بیمارستان انجام نمیده و میگه باید برید بیرون و بیرون هم باز بیمه سلامت قبول ندارن و لااقل این ویزیت و دکترهای کلینکی بیمارستان ها رو اینطور نکنید که همین هم گیر نمیاد نوبتش .
هنوز مورد است و خیلی زیاد میشه نوشتن .
خواهش میکنم این موضوع این نوبت ها رو انعکاس بدید از این وضع در بیاد و یه فکر بشه .
پناه بر خداوند و توکل الی الله
انشاءالله هیچ کس مریض نشه و احتیاجی به دکتر و بیمارستان نداشته باشه و عمر طولانی و با عظت و سلامتی و سالمی و سرحال و موفق و بهشتی در هر دو دنیا داشته باشن همه و من انشاءالله اونهای که مریض هستن همه همه و همه همه از مسلمان و غیر مسلمان همه و همه شفا پیدا کنن همین الان انشاءالله یا الله الحمدالله یا الله آمین یا رب العالمین یا الله الحمدالله یا الله یا الله یا الله
الحمدالله یا الله
آخرین اخبار