معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران از خرید سه دستگاه دیزل ژنراتور دریایی و ساخت قطعات تجهیزات بندری و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری در بندر نوشهر خبر داد.

آغاز عملیات راه اندازی ژنراتور‌های دریایی به زودی در بندر نوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محسن مصطفایی معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: به منظور ارتقاء کیفیت و افزایش بهره وری تجهیزات تخلیه و بارگیری این اداره کل، ساخت و بومی سازی قطعات جرثقیل ها، لیفتراک‌ها و کلیه ادوات بندری را در دستور کار خود قرارداده است.

وی افزود: قطعاتی، چون جک استقرار جرثقیل A. ۳۰۰، هوزینگ ترموستات موتور که در مجموع ۶۳ قلم قطعه در انواع مختلف که سال گذشته با بیش از هزار نفرساعت کار تخصصی طراحی و ساخته شد که در حال بهره برداری است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: علاوه بر صرفه جویی اقتصادی و افزایش دانش فنی این امکان نیز وجود دارد که دانش فنی کسب شده دراختیار سایر بنادر و سازمان‌ها قرار گیرد.

مصطفایی از خرید سه دستگاه دیزل ژنراتور لایروب ارس خبر داد و افزود: به منظور افزایش بهره وری و ارتقاء سطح ایمنی و افزایش طول عمرلایروب ارس، سه دستگاه دیزل ژنراتور دریایی ۱۷ میلیارد ریال اعتبار خریداری شد.

وی گفت: با توجه به قدمت ژنراتور‌های فعلی لایروب ارس و عدم امکان تعمیرات، ژنراتور‌های جدید خریداری شد که وظیفه تأمین برق مورد نیاز شناور با توان هردستگاه ۳۲۰ kva برعهده خواهد داشت.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان این که این اقدام براساس استاندارد‌های مؤسسات رده بندی و الزامات کنوانسیون‌های بین المللی دریایی صورت گرفته است افزود: با نظارت کارشناسان واحد فنی و مهندسی اداره کل، عملیات نصب و راه اندازی ژنراتور‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /ر

خرید سه دستگاه دیزل ژنراتور دریایی با اعتبار میلیاردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غرب مازندران
۱۵:۰۴ ۲۴ تير ۱۳۹۷
چرا همه اعتبارات در غرب مازندران به نوشهر تعلق میگیرد این مصداق بارز بی عدالتی به بقیه شهرهای غرب مازندران مانند نور و تنکابن و کلاردشت وعباس اباد و رامسر و چالوس است