شرکت رانگو سه‌چرخه جدید خود را با نام جاگرنات در دو مدل پدالی و بدون پدال، مناسب برای حرکت در زمین‌های ناهموار عرضه می‌کند.

سه‌چرخه برقی رانگو با نام جاگرنات رونمایی شد+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رانگو سه‌چرخه مجهز به موتور کمکی برقی که قابلیت حرکت در زمین‌های ناهموار را دارد در دو نسخه پدالی و بدون پدال معرفی کرد.

رانگو برای اولین بار در سال 2014 به سمت طراحی وسیله نقلیه شبیه به دوچرخه ولی با توانایی بیشتر روی آورد. این شرکت در ابتدا با تولید لاستیک‌های مناسب زمین‌های ناهموار برای دوچرخه کار خود را آغاز کرد. سپس به سمت طراحی موتور الکتریکی برای دوچرخه کشیده شد و حالا تمام تجربیات این شرکت در محصول جدید آن با نام سه‌چرخه برقی جاگرنات جمع شده است.

مدل اصلی جاگرنات الکتریکی(بدون پدال) دارای موتور الکتریکی با ظرفیت 2100 وات و سه فاز است. این موتور به سه‌چرخه توانایی رسیدن به سرعت 40 کیلومتر بر ساعت را می‌بخشد. از این موتور فقط می‌تواند در حالت گاز استفاده شود زیرا پدال زدن در حین حرکت هیچ تاثیری برای روی کارایی موتور ندارد و این سه‌چرخه عینا مانند یک موتورسیکلت برقی کار می‌کند.

سه‌چرخه برقی رانگو با نام جاگرنات رونمایی شد+ تصاویر

اما در مدل ارتقا یافته پدالی جاگرنات عمل پدال زدن در حین سواری باعث تقویت موتور الکتریکی سه چرخه می‌شود و وزن را به طور مساوی بین دو محور جلو و عقب تقسیم می‌کند. موتور الکتریکی در این مدل از جاگرنات توانایی فراهم کردن قدرت لازم برای رسیدن به سرعت حداکثری 35 کیلومتر در ساعت را دارد.

یک باتری 51 ولتی قدرت لازم برای موتور‌الکتریکی را فراهم می‌کند. در صورت استفاده از پدال این باتری می‌تواند تا 85 کیلومتر انرژی موتور و در صورت عدم استفاده از پدال تا 29 کیلومتر انرژی موتور را تامین کند. صفحه نمایش قرار گرفته روی دسته سه‌چرخه امکان مشاهده سطح انرژی باقی مانده از باتری و مشاهده میزان تامین شده انرژی باتری از طریق پدال زدن را امکان‌پذیر می‌کند.

بدنه آلومینیومی، دیسک ترمزهای 180 میلی‌متری در هر سه چرخ، دنده 11 سرعته و وزن پایین( 37 کیلوگرم) از دیگر ویژگی‌های جاگرنات است. علاقه‌مندان به این سه‌چرخه می‌توانند با قیمت 3993 دلار آمریکا این وسیله را خریداری کنند.

در ادامه تصاویر این سه‌چرخه را مشاهده می‌کنید:

سه‌چرخه برقی رانگو با نام جاگرنات رونمایی شد+ تصاویر

سه‌چرخه برقی رانگو با نام جاگرنات رونمایی شد+ تصاویر

سه‌چرخه برقی رانگو با نام جاگرنات رونمایی شد+ تصاویر


بیشتر بخوانید: ظهور هوش مصنوعی در اسکوتر برقی +عکس


انتهای پیام/

رانگو سه‌چرخه برقی خود را راهی بازار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار