شرکت فیس‌بوک توقف سه اپلیکیشن خود را که طرفداران کمی داشتند، تأیید کرد.

فیس‌بوک سه اپلیکیشن ناموفق خود را متوقف کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی فیس‌بوک در آخرین پست وبلاگ خود خبر از توقف سه اپلیکیشن ساخت خود را داد که نتوانسته‌اند بر خلاف تلاش‌های فیس‌بوک، طرفداران زیادی پیدا کند. این اپلیکیشن‌ها یا توسط خود فیس‌بوک ساخته شده‌اند و یا توسط این شرکت به دست گرفته شده‌اند. اپلیکیشن‌های در حال توقف این شرکت عبارتند از: Moves، Hello و tbh.

Hello یک اپ اندرویدی است که سه سال پیش توسط فیس‌بوک فقط در سه کشور برزیل، نیجریه و آمریکا راه‌اندازی شد. اگر تا به حال از این اپلیکیشن چیزی نشنیده‌اید، باید بگوییم که Hello یک اپ تماس گیرنده بود و به کاربران اجازه می‌داد تا اطلاعات داخل صفحه فیس‌بوک خود را با تلفن خود ادغام کنند.

دومین اپلیکیشنی که قرار است توسط فیس‌بوک متوقف شود، اپلیکیشن Moves بود که در سال 2014 فیس‌بوک آن را گرفت تا برای توسعه آن فعالیت کند. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌داد تا مانند اپلیکیشن‌های فیتنسی که در پلی استور وجود دارد، فعالیت‌های روزانه خود را مانند قدم زدن، دوچرخه سواری کردن و دویدن ذخیره کنند.

آخرین اپلیکیشنی که توسط فیس‌بوک سال گذشته گرفته شد و برنامه‌ای برای توقف آن وجود دارد، tbh می‌باشد. این اپلیکیشن که نام آن ناشناس است، یک شبکه اجتماعی برای دانش‌آموزان دبیرستانی ایالات متحده است اما متأسفانه مانند دو اپلیکیشن دیگر ذکر شده آنچنان طرفدار زیادی در بین جوانان کسب نکرد.

بر اساس اعلام شرکت فیس‌بوک، Hello و tbh در هفته‌های پیش رو متوقف خواهند شد اما اپلیکیشن Moves در تاریخ 31 جولای (9 مرداد) متوقف می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ، اخبار فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار