جشنواره بین‌المللی ساعت شنی با موضوع مرگ بر اسرائیل برگزار می‌شود

جشنواره بین‌المللی ساعت شنی با موضوع مرگ بر اسرائیل از بهمن ۹۶ تا ۱۵ تیرماه سال ۹۷ برگزار خواهد شد.

جشنواره بین المللی ساعت شنی با موضوع مرگ بر اسراییل برگزار می شودبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از برگزاری سه دوره جشنواره بین المللی مرگ بر آمریکا طی سنوات گذشته توسط سازمان فضای مجازی سراج، اکنون نظر به اقدام ظالمانه و غاصبانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی در نظر داریم جشنواره‌ای بین المللی با عنوان "ساعت شنی" و با موضوع مرگ بر اسرائیل برگزار نماییم که ان‌شاء‌الله قدس در راه مبارزه با امپریالیسم جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

این بار جشنواره بین‌المللی ساعت شنی با هدف گردآوری و معرفی آثار ضد صهیونیستی عدالت‌خواهان و موحدان جهان و نیز جریان‌سازی در خصوص اقدامات ددمنشانه و ضد حقوق بشری رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش خصوصا مرگ بر آمریکا و وهابیت ملعون شکل گرفته است. این جشنواره فراخوان خود را همزمان با گستاخی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی شروع به کار کرد و از ۱ بهمن ۱۳۹۶ برای دریافت آثار فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است و تا تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ ادامه داشته و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در بخش های:

صوتی و تصویری (متناسب با شبکه‌های اجتماعی): مستند کوتاه/ نماهنگ/ پادکست صوتی/ کلیپ
طراحی و عکس: اینفوگرافی/ پوستر/ تصویری‌سازی/ کمیک استریپ/ کاریکاتور
نرم‌افزار تلفن همراه
بازی موبایل و تحت وب (htmls)
رسانه‌های اینترنتی (پایگاه‌های اینترنتی، کانال‌های تلگرام صفحه‌های اینستاگرام و فیس بوک)
پویانمایی
موشن‌گرافی

بخش ویژه: رویداد‌های رقابتی ۷۲ ساعته

از طریق سایت این جشنواره به ادرس www.esraelhourglass.com ارسال کرده و پس از داوری صورت گرفته از نفرات برتر در هر بخش طی برنامه اختتامیه تبدیل به عمل می‌آید.

تا کنون فعالان این عرصه از بیش از ۷۰ کشور جهان در این جشنواره شرکت و آثار خود را ارسال نموده اند.

از موضوعات جشنواره می‌توان به: چرا مرگ بر اسرائیل؟ رژیم اشغالگر قدس و حقوق بشر، رژیم اشغالگر قدس و ظلم، نحوه شکل‌گیری اشغالگر قدس، رژیم اشغالگر قدس و اسلام هراسی، رژیم اشغالگر قدس و تروریسم پروری، رژیم صهیونیستی کودک‌کش، رژیم اشغالگر قدس ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، اسرائیل غده سرطانی، اسرائیل رژیم جعلی، نژادپرست و استعماری و گروهک‌های تروریستی تحت حمایت اسرائیل اشاره کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جناب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان

دبیر جشنواره جناب آقای سید عبدالله سفی الدین و دبیر اجرایی جناب آقای مهدی قمی می‌باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صداوسیما ، صهیونیسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار