مدیر بیمارستان معتضدی استان کرمانشاه گفت: بیمارستان معتضدی اولین بیمارستان دوستدار مادر در کشور است

منیره علیزاده مدیر بیمارستان معتضدی استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ با تبریک ولادت حضرت معصومه گفت: با تولد نوزاد به عنوان تمام هنر خالق هستی که انسان است این عظمت حس می کنیم و تمام ماماها  نیز این احساس شیرین تولد یک نوزاد را  لمس کرده اند و این کار با عشق انجام می دهند.


وی گفت: این بیمارستان توسط 1335 توسط خیر کرمانشاهی مرحوم معتضدی احداث شده است.

وی افزود: بیمارستان معتضدی کرمانشاه  یک بیمارستان تک تخصصی است که سه رسالت دارد اولین محور در زمینه زنان و زایمان و ارائه خدمات بهداشتی و تشخیصی درمانی و خدمات ناباروری است .

علیزاده گفت:ارائه خدمات پژوهشی در زمینه زنان و زنان و زایمان و ناباوری  دومین محور فعالیت های بیمارستان است و سومین رسالت در بحث آموزش دانشجویان در رشته های پرستاری پزشکی است.

علیزاده گفت: با توجه به اقدامات ده گانه که سازمان پزشکی در سال 76 عنوان کردند باید بیمارستان دوستدار مادر در راستای آموزش به پرسنل زایمان های طبیعی و اموزش مادران و ترویج فرهنگ زایمان طبیعی فعالیت داشته باشد.

وی گفت: بیمارستان معتضدی 8هزار و 900متر متر عرصه و 7500متر زیربنا  شامل بخش زایمان و اورژانس و ان آی سی یو و دارای کلینیک تخصصی نا باوری و درمانگاه تخصصی زنان است.

وی گفت: در هرماه 700تولد در هرماه می شوند  یک چهارم تولد نوزادان استان در این بیمارستان  انجام می شود.

علیزاده گفت: با اجرای طرح تولد سلامت مراجعات به این بیمارستان افزایش یافته است در زمینه تامین نیروهای خدماتی مشکل داشتیم و طرح پرپوزال  این مسئله را نوشتیم که مشکل بهداشتی بیمارستان نیز حل شود و نیروهای خدماتی افزایش یابد.

 

انتهای پیام/ز

 

یک چهارم تولد نوزادان استان در  بیمارستان  معتضدی انجام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.