رییس بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه گفت: مرکز درمانی حضرت معصومه دارای لوح دوستدار کودک است.

بیمارستان حضرت معصومه دارای لوح دوستدار کودک است / گرامیداشت روز مامامنصفی   رییس بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با گرامیداشت روز ماما این روز را به همه عزیزان تبریک گفت و بیان کرد : با توجه به اینکه  این مرکز دارای  لوح دوستدار کودک است  خدماتی از جمله زایمان فیزیوئولوژیک ؛برگزاری  کلاس های آموزشی زایمان  به صورت رایگان؛زایمان بی درد؛ امکان حضور همراه آموزش دیده  ارائه می شود.

وی گفت: 35 ماما در بخش زایمان مرکز درمانی حضرت معصومه  فعالیت می کنند و مراقبت های ویژه مادر و نوزاد  با امکانات مجهز با متخصصین  زنان در کنار مادر و نوزاد به طور 24 ساعته  انجام می شود.

منصفی گفت:  رشد و تکامل روحی نوزاد و انجام مراقبت های اولیه طی 2 ساعت اول زایمان و همجواری مادر و نوزاد  تا زمان تخصیص از اقداماتی است که ماما در مراحل تولید نوزاد انجام می دهد.

وی افزود:  ماما با انجام مراقبت های  با کیفیت قبل  در حین و بعد از بارداری در جهت سلامت مادران و نوزادان  و به تبع ان خانواده و جامعه  مسئولین خطیری  دارد.

منصفی   از برنامه ارتقا  و توسعه فضای فیزیکی زایشگاه  مطابق با استانداردهای موجود خبر داد و گفت: در حال حاضر زایشگاه مرکز درمانی حضرت معصومه 270 متر مربع است.

 

انتهای پیام/ز

بیمارستان حضرت معصومه 35 ماما دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.