تشکیل موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت با مصوبه مجلس/ شناسایی پزشکان بسیجی وظیفه اصلی موسسه بهداری رزمیعضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: شناسایی پزشکان بسیجی وظیفه اصلی موسسه بهداری رزمی است.

علی نوبخت عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بستری فراهم شده و در این قالب مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت تعریف شده است که اعضای جایزه شهید رهنمود عضو این موسسه هستند.

وی ادامه داد: جامعه بسیج پزشکی در جبهه‌های مختلف اقدامات مؤثری را انجام داده است به همین دلیل بر اساس طرحی قرار است این خدمات به رشته تحلیل در بیاید و نتایج به صورت کتاب و مقالات چاپ شود.

لزوم آشنایی پزشکان جوان با پزشکان دوران جنگ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه اعضای جوان جامعه بسیج پزشکی که دوران جنگ را درک نکرده‌اند باید از همه مسائل و اتفاقات آن دوران مطلع شوند، افزود: پزشکان جوان امروزی باید از سرنوشت افرادی مانند شهید رهنمود مطلع باشند زیرا به نظرم این گونه افراد تاریخ پزشکی معاصر کشور را تشکیل می‌دهند.

نوبخت عنوان کرد: موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت در راستای شناسایی پزشکان بسیجی در دوران جنگ تشکیل شده و این اقدام بر اساس مصوبه کمیسیون بهداری است.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری سرمایه کشور را فرهنگ، ایثار و شهادت ذکر فرمودند و ما برای پاسداشت از این ثروت عظیم مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت تشکیل شده است.

انتهای پیام /

برچسب ها: دفاع مقدس ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار