طبق صلاح دید شفر بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در 3 نوبت تمرین خواهند کرد .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به برپایی اردوی تیم فوتبال استقلال در ترکیه در همین راستا شفر سرمربی آلمانی در نظر دارد تمرین امروز بازیکنان تیمش را در 3 نوبت برگزار کند .

آبی پوشان پایتخت امروز صبح در 2 نوبت مجزا تمرین می کنند و سپس پس از صرف ناهار به استراحت می پردازند تا برای انجام تمرین عصر آماده شوند .

استقلالی ها عصر امروز هم در یک نوبت تمرین فشرده خواهند داشت تا بدین ترتیب مشکلی برای حضوردر رقابت های لیگ هجدهم نداشته باشند .

مذاکرات مدیران استقلال و خارجی ها در ترکیه 

طبق هماهنگی های از پیش تعیین شده و با توجه به بلیت های تهیه شده افتخاری و توفیقی مدیران استقلال و بازیکنان خارجی از جمله تیام ،جپاروف و نیومایر آلمانی تا امشب به ترکیه می روند تا مذاکراتی برای عقد قرارداد نهایی داشته باشند.


بیشتر بخوانید:


شاكى جديد براى استقلال در راه است

با توجه به خروج انصارى از ليست استقلال در همبن راستا شنیده مى شود وى در آينده اى نزديك به دليل اين موضوع شكايتى را عليه باشگاه انجام دهند.

البته به گوش مى رسد اين بازيكن پول دادرسی را نیز به حساب وکیلش واریز کرده تا از طریق فیفا اقدامات لازم را عليه استقلال انجام دهد.

چشمى منتظر تماس مديران استقلال

در حالى كه قرار بود چشمى براى مشخص شدن وضعيت اش در سال آتى جلسه اى را راس ساعت ١٤:٣٠ با مديران استقلال داشته باشد اما همچنان تماسى از سوى مديران باشگاه با اين بازيكن گرفته نشده است
مدير برنامه هاى چشمى گفت :منتظر تماس مديران استقلال هستيم و تا اين لحظه تماسى حاصل نشده است

چشمى روز گذشته جلسه اى را با مديران استقلال برگزار كرد و قرار شد در نشست امروز وضعيت حضورش در جمع آبى ها مشخص شود

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار