استاندار خوزستان با صدور حکمی، سعید جنامی را به عنوان معاون فرماندار شهرستان شادگان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین تکریم و معارفه معاون جدید فرمانداری شادگان عصر امروز شنبه، ۲۳ تیرماه با حضور سعید حاجیان، سرپرست فرمانداری شادگان، فضل اله پور، مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان و جمعی از مسئولان این شهرستان که در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد، سعید جنامی به عنوان معاون فرماندار شادگان منصوب گردید.

انتخاب جنامی به عنوان معاون فرماندار شادگان

سعید حاجیان، سرپرست فرمانداری شادگان در این مراسم بیان کرد: باید شرایطی برای ورود مردم در مسائل شهرستان فراهم نماییم، چرا که هرجایی شاهد حضور مردم بودیم، پیشرفت و توسعه داشتیم.

وی افزود: از همه مسئولان در این شهرستان خواسته ام در کارهای خود همواره از ظرفیت های مردمی بیش ترین بهره را ببرند و از وجود نعمت مردم به عنوان صاحب اصلی انقلاب اسلامی استفاده کنند، دست خدا با جماعت است و جماعت را کمک می‌کند، باید با اتحاد و همبستگی در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی و خدمت به مردم شهرستان شادگان گام برداریم.

انتخاب جنامی به عنوان معاون فرماندار شادگان

حاجیان در ادامه با تأکید بر اینکه باید قدر نظام و نعمت بزرگ نظام جمهوری اسلامی را بدانیم، اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران از امن‌ ترین کشورهای منطقه است و اقتدار و عظمت‌ امنیت ایران اسلامی در میان جنگ‌افروزی‌های منطقه زبانزد است.

سرپرست فرمانداری شادگان تصریح کرد: مردم لایق بهترین خدمت و رفتار هستند، باید اکرام بشوند و عزت نفس آن ها باید حفظ شود و این ها بهترین کسانی هستند که باید بهترین خدمات را از سوی نظام مقدس ببینند، بنابراین ما به همراه همه همکاران در ادارات و سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی همه باید سمت و سوی خدمات را در شهرستان به سمتی ببریم که نتیجه آن رضایتمندی مردم باشد.

گفتنی است، در این آیین با تقدیر از زحمات و تلاش‌های نعمت اله آلبوغبیش، سعید جنامی به عنوان معاون جدید فرماندار شادگان معرفی شد.

انتهای پیام/گ

انتصاب در فرمانداری شادگان

برچسب ها: فرمانداری ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.