مدیرآموزش وپرورش ناحیه ۱ اهواز بر لزوم دقت و توجه در انتخاب و انتصاب مدیران آموزشی تاکید داشت.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش وپرورش ناحیه 1 اهواز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برگزاری آزمون  تعیین مدیریت به صورت منظم و منسجم نشان جایگاه حساس وپست خطیر مدیریت مدارس است .دقت و توجه در انتخاب و انتصاب مدیران آموزشی از اهمیت  به سزایی در ساختار آموزش و پرورش برخوردار است.

وی  افزود: مدیران مدارس نقش مهم و بی بدیلی در هدایت، راهبری و اجرای اهداف و فعالیت های آموزشی و پرورشی بر عهده دارند و به طور کلی شایسته سالاری، مشارکت محوری و شفافیت کلید واژه های اصلی این دستورالعمل است.

 موسوی اصل در ادامه خاطر نشان کرد: آزمون برای نخستین بار به صورت الکترونیک و متمرکز انجام خواهد گرفت. البته منابع آزمون توسط وزارت متبوع در همین سامانه معرفی شده است  و داوطلبینی که بتوانند در مجموع 100 سؤال به 40 درصد سؤالات این آزمون پاسخ دهند،امکان راهیابی به مرحله بعد ی مصاحبه را خواهند داشت.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز در پایان گفت: آزمون تخصصی انتخاب مدیران در4 حوزه به ترتیب « پژوهش سرای فارابی ،دبیرستان دخترانه وپسرانه غیر دولتی دانشگاه چمران و دبیرستان پسرانه طلایه داران»  برگزار گردید که این آزمون دارای نمره منفی نیست.

انتهای پیام/م

برگزاری آزمون مدیریت مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.