رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با تلاش و همت همگانی شهر ارومیه را به عنوان مرکز گردشگری معرفی خواهیم کرد.

رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: یکی از مهمترین و عمده وظایف مدیریت شهری ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی است و لذا وطیفه خطیری در رونق کشاورزی و صادرات محصولات کشاورزی دارد و در این راستا نیز با توجه به انتقادات شدید اقدامات اساسی را انجام داده است.
 
اصغرزاده  با تقدیر از حضور گرم و پرشور مردم قدرشناس ارومیه در جشنواره‌های مدیریت شهری گفت: امروز ما جشنواره شکرانه برگزار می‌کنیم نه جشنواره میوه‌های فصلی، چون تمام این نعمات از لطف پروردگار متعال بوده است و همانگونه که مشاهده کردید امسال به حول قوه الهی استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه شاهد بارندگی‌های خدادادی بود و این امر باعث رونق محصولات کشاورزی شهر ارومیه شد.
 
وی ادامه داد: مدیریت شهری از بعد گردشگری به دهکده ساحلی چی چست نگاه کرده است نه از بعد اقتصادی و امید است روزی شاهد برگزاری جشن احیای دریاچه ارومیه در این مکان باشیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه باید ارومیه را به عنوان برند محصولات کشاورزی نیز معرفی کنیم اذعان داشت: شهر ارومیه با داشتن عرقیات گیاهی، میوه‌های خدادادی، باغات و نقاط گردشگری پتانسیل برند محصولات کشاورزی را دارد و لذا باید دست در دست هم دهیم و رونق اقتصادی شهر را افزایش دهیم.
 
انتهای پیام/م
 

ارومیه در بخش  گردشگری پتانسیل بالایی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.