هوگو لوریس: دشان معجزه کرده است

دروازه بان و کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه ،عملکرد سر مربی تیم ملی کشورش در جام جهانی 2018 را «معجزه» توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی فردا در ورزشگاه لوژنیکی دیدار فینال جام جهانی 2018 را برگزار خواهند کرد، هوگو لوریس کاپیتان فرانسه در آستانه این بازی به تمجید از دیدیه دشان سرمربی این تیم پرداخت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

لوریس گفت:" مربی ، مسئول استراتژی تیم است و او همه چیز را درست انجام داده و معجزه کرده است. ما با همدیگر توانستیم بهترین راه حل را پیدا کنیم. بازیکنان جوان و با استعداد و تلاش - این اعتبار اوست. همه ی این تمرکز، کار کادر مربیگری و نتیجه تلاش آنها است. امیدواریم فردا فرصتی برای نشان دادن خود در شکوه و افتخار داشته باشیم.

کاپیتان فرانسه افزود: ما می دانیم که پس از بازی با بلژیک در فرانسه چه اتفاقی افتاد. ما حریف مان را کاملا می شناسیم: آنها شرایط فیزیکی خوبی دارند و خواهان پیروزی هستند. علاوه بر این، کراواسی نشان داده که دارای بازیکنان ذخیره خوبی است. در این تیم چیز خاصی وجود دارد. می توانم بگویم که آنها یک نسل شگفت انگیز دارند. من احترام زیادی برای این تیم قائلم، آنها در سه بازی 120 دقیقه بازی کردند – این خود گویای خیلی چیزها است. فردا سعی خواهیم کرد که از لحاظ جسمی و روحی آماده بازی شویم. ما باید ثابت کنیم که یک کشور فوتبالی هستیم.

لوریس افزود: تیم آرام  و خونسرد است، ما فشار زیادی را احساس نمی کنیم. از همان ابتدای مسابقات، من از راهی که باید پشت سر بگذاریم آگاه بودم. ما همه چالش ها را قبول کرده ایم و فردا سعی خواهیم کرد که بهتر قدم به میدان بگذاریم. ما منتظر یک مسابقه ویژه هستیم،یک بازی مهم در زندگی.

بازی کردن در جام جهانی برای من امتیاز بزرگی است و افتخار بزرگی است که نماینده این کشور هستم. ما مسابقات را دوست داریم، من این مسابقات را دوست دارم .ما باید آن را اوج به پایان برسانیم."

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google)استفاده کنید.


بیشتر بخوانید:



انتهای پیام/


تمجید لوریس از دشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار