سر مربی تیم ملی فوتبال فرانسه در آستانه مسابقه نهایی جام جهانی 2018 مقابل کرواسی، به اظهارات مطرح شده از سوی سرمربی سابق سپاهان اصفهان درباره بازیکنان آفریقایی تبار تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که تیم های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی فردا در ورزشگاه لوژنیکی دیدار فینال جام جهانی 2018 را برگزار خواهند کرد، ایگور استیماچ سرمربی سابق تیم ملی کرواسی و باشگاه سپاهان ، طی سخنانی به تبار آفریقایی تعدادی از بازیکنان تیم فرانسوی اشاره کرده است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه به این اظهارات واکنش نشان داد و گفت:"در تیم فرانسه بازیکنان آفریقایی تبار و بازیکنانی از دیگر کشورهای خارجی وجود دارد که همه اینها فوتبال فرانسه را غنی می کند. ما همه فرانسوی هستیم و به این افتخار می کنیم. در مورد محل متولد کسی صحبت نکنید. بله، البته، کسانی که مسابقه فردا تماشا خواهند کرد، به کسانی که در سرزمینشان متولد شده اند، افتخار خواهند کرد. "
گفتنی است، ایگور استیماچ در فصل 2006-2005 هدایت تیم سپاهان اصفهان را بر عهده داشت و سال 2012 تا 2013 هم در تیم ملی کشورش مربیگری کرده بود.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google)استفاده کنید

 


بیشتر بخوانید:مرگ ناگهانی گربه پیشگو قبل از پایان جام جهانی ۲۰۱۸



انتهای پیام/


پاسخ دشان به ایگور استیماچ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار