در ادامه تبادل شدید آتش بین مبارزان فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی، دقایقی پیش تانک‌های اسرائیل نوار غزه را بمباران کردند.

حمله تانکهای ارتش صهیونیستیت به نوار غزهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی نوار غزه را بمباران کردند.

بنا به گزارش شبکه المیادین  تانک‌های رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی در نوار غزه را هدف قرار داده‌اند. همچنین، خبرگزاری آناتولی به نقل از منابع گزارش داد تانک های ارتش اسرائیل یک منزل مسکونی در شهر خان یونس در شرق نوار غزه را بمباران کرده اند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که  بر اثر این حمله ۱۰ نفر زخمی و ۲ تن دیگر نیز به شهادت رسیدند. شهدای این حمله دو نوجوان 15 و 16 ساله هستند.

امروز (شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بیش از ۴۵ بار مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند که با واکنش تلافی‌جویانه سنگین مبارزان فلسطینی مواجه شد.

بنا به اعلام وبگاه صهیونیستی دبکا فایل، مبارزان فلسطینی در واکنش به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مواضع جنبش مقاومت فلسطین (حماس) به شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه، تاکنون 60 راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کرده‌اند.

واکنش مقتدرانه مقاومت به حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، کابینه این رژیم را وادار به تشکیل جلسه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار