معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: استقرار میز خدمت، تکمیل کننده طرح ساختار نوین شعب تأمین اجتماعی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قائم موهبتی معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به نامگذاری روز ٢٣ تیر ماه به نام تأمین اجتماعی، اصلاح فرآیند‌ها و روانسازی امور، اظهار کرد: راه اندازی میزخدمت و همچنین توسعه خدمات مبتنی بر فن آوری اطلاعات از جمله اقدامات موثر صورت گرفته در سازمان تأمین اجتماعی برای ارتقاء و اصلاح فرآیند‌های خدمت رسانی است.

معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: تا ٥ ماه آینده مرحله دوم استقرار میز خدمت و توسعه خدمات غیرحضوری در دستور کار قرار دارد که سازمان تأمین اجتماعی در این حوزه نیز با وجود گسترده بودن جامعه مخاطبان و تنوع بسیار بالای خدمات از سازمان‌های پیشرو محسوب می‌شود.

موهبتی با بیان اینکه دفتر فنی و مهندسی سازمان تأمین اجتماعی الگوی شعب این سازمان را بر اساس شرایط اقلیمی و همچنین استاندارد‌های مربوط به درجه بندی شعب طراحی کرده است، افزود: با استقرار کامل الگوی طراحی شده، ارتقای همه جانبه خدمات در واحد‌های اجرایی سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور انجام می‌شود و تحول اساسی در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه تمامی اقدامات صورت گرفته در سازمان تأمین اجتماعی در راستای ارتقای خدمات و تسهیل امور بیمه شدگان و اقشار تحت پوشش این سازمان انجام می‌شود، گفت: در هفته تأمین اجتماعی و همین طور در مناسبت‌های مختلف تلاش می‌شود که با تشکل‌ها و شرکای اجتماعی ارتباط منظم داشته باشیم و گفتگوی سازمان تأمین اجتماعی با هدف معرفی خدمات این سازمان و آشنایی با خواسته‌ها و انتظارات عمومی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار