عضو کمیسیون فرهنگی گفت: همچنان آماده مناظره با موافقان لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم هستند.

نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه قرار بود مناظره‌ای میان مخالفان و موافقان لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم برگزار شود، اظهار کرد: آن مناظره به دلیل وقوع برخی مشکلات برگزار نشد.

وی با اشاره به مخالفت مقام معظم رهبری با تصویب چنین لوایحی در مجلس، ادامه داد: امیدواریم که این مسئله برای همه بدیهی و روشن شده باشد که با قوانین داخلی می‌توانیم بسیاری از مسائل را حل کنیم و نیازی به تصویب این لوایح و پیوستن ایران به معاهدات بین‌المللی نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی با تاکید بر اینکه لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم قابل دفاع نیست، تصریح کرد: پیوستن ایران به به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم منجر به آسیب وارد شدن به منافع ملی، فرهنگی و اجتماعی کشور می‌شود و باید بر قوانین داخلی خودمان تکیه کنیم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: ما همچنان آماده مناظره با کسانی هستیم که موافق لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم هستند تا درباره این قضایا در منظر تمامی رسانه‌ها و حتی به صورت زنده صحبت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار