مدیرعامل سپاهان گفت: در حال حاضر به دنبال جذب یک هافبک بازیساز خارجی هستیم تا لیست نفرات خود را تکمیل کنیم.

مسعود تابش مدیر عامل سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: لیست بازیکنان داخلی خود را با جذب صالحی، شفیعی، شهباززاده، نیازمند، عادلی، ایران پوریان، کیانی و کی روش استنلی تکمیل کردیم و اکنون از بین 3 گزینه به دنبال جذب یک پلی میکر خارجی هستیم.

او ادامه داد: گزینه های خارجی ما از کشورهای برزیل و مجارستان هستند و در حال مذاکره با این گزینه ها هستیم تا بهترین بازیکن خارجی را برای تیم خود به خدمت بگیریم. ما با وسواس خاصی به دنبال جذب بازیکن خارجی هستیم تا کارآمد ترین فوتبالیست را به خدمت بگیریم.   

تابش بیان کرد: طبیعی است که ما قصد نداریم بازیکن خارجی ضعیفی به خدمت بگیریم و کی روش استنلی به علت اینکه بازیکن شناخته شده است و سال گذشته هم شاگرد قلعه نویی بود را جذب کردیم و مابقی سهمیه خارجی خود را با دقت و بررسی کامل تکمیل می کنیم.

مدیرعامل سپاهان درباره ناراحتی برخی از تیم ها از مذاکره با بازیکنانشان گفت: ما به مسائل حاشیه ای توجهی نداریم و طبق نیازهای تیم با نظر قلعه نویی سرمربی تیم بازیکن جذب می کنیم. همچنین طبق قانون نقل و انتقالات مجاز هستیم با بازیکنان آزاد صحبت کنیم و ما این کار را به درستی انجام دادیم. به نظرم باید تیم ها حرفه ای عمل کنند و از مذاکره با بازیکنانشان ناراحت نشوند.

او درباره اینکه باشگاه سپاهان  قراردادهای نجومی با بازیکنان جدید بسته است، گفت: این موضوع صحت ندارد و بودجه باشگاه ما مشخص است و در چارچوب قانونی برای جذب بازیکن هزینه می کنیم.

مدیر عامل سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه اعضای تیم برای برپایی اردوی یک هفته ای صبح امروز راهی ترکیه شدند و در این اردو 2 بازی تدارکاتی برگزار می کنند.


بیشتر بخوانید: 

تابش: هزینه های مربوط به اردوی ترکیه را تامین کردیم

بودجه لازم برای جذب بازیکن خارجی در نظر گرفته شده است


انتهای پیام/

آخرین وضعیت نقل و انتقالات سپاهان از زبان تابش 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار