کارگاه آموزشی یک روزه مهارت‌های زندگی به سبک رضوی ویژه بانوان انگلیسی زبان حرم مطهر رضوی برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی به سبک رضوی ویژه بانوان انگلیسی زبانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرسرابی مشاور و سخنران این کارگاه در جمع اساتید و دانشجویان انگلیسی زبان گفت: مطابق با تحقیقات و تجربیات به دست آمده در خصوص یادگیری و آموزش مهارت‌های زندگی، افراد در صورتی که هنر استفاده از مهارت‌های اولیه زندگی را نیاموزند در زندگی با مشکلات متعددی روبه‌رو خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه همسرداری و فرزندپروری دو رکن اساسی زندگی مشترک است که باید آگاهانه و به هنگام صورت بگیرد افزود: زندگی مشترک اصول و روش خاص خود را دارد و هرچه زوجین بر میزان مهارت‌های زندگی خود بیافزایند شانس بیشتری در داشتن یک زندگی موفق و سعادتمند خواهند داشت.

مشاور و سخنران این کارگاه در جمع اساتید و دانشجویان انگلیسی زبان خودآگاهی را از مهمترین مهارت‌های لازم زندگی ذکر کرد و تصریح کرد: خویشتن‌شناسی مقوله‌ای است که باید از دوران کودکی به آن پرداخته شود، زیرا در تصمیم‌گیری و شناخت اهداف کودکان در آینده نیز تاثیرگذار است.

سرسرابی با اشاره به اهمیت آموزش مهارت‌های زندگی از دوران کودکی گفت: باید توجه داشت ضرورت یادگیری این مهارت‌ها برای والدین نیز بسیار حائز اهمیت است، زیرا آن‌ها با شناخت این مهارت‌ها می‌توانند به درستی این آموخته‌ها را به فرزندان خود منتقل کنند.

گفتنی است این مراسم به همت اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی با حضور اساتید انگلیسی زبان دانشگاه‌های مشهد در رواق دارالرحمه حرم مطهر برگزار شد.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.