مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان از اجرای طرح کرامت با هدف تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی برای معلمان و دانشجو معلمان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی با هدف تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامیحجت‌الاسلام و المسلمین دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اجرای طرح کرامت اظهار کرد: این طرح با هدف تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی با همکاری مجتمع آموزشی امام صادق، دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه فرهنگیان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این طرح معلمان و دانشجو معلمان بر اساس علاقمندی خود امکان حضور پیدا کردند تا با رویکردهای اسلامی و در تراز کشور متناسب با رشته تدریس و تحصیل آموزش‌های لازم را ببینند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه حدود 300 تا 400 ظرفیت برای شرکت در این طرح وجود دارد، گفت: محورهای مختلفی همچون حیات طیبه ایرانی و اسلامی، توجه به زندگی فردی و اجتماعی، شناسایی و جذب استعدادهای برتر، الگوسازی برای تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی، زمینه سازی و معرفی افراد متعهد در این حوزه از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین دادگر با بیان اینکه دوره‌ها به 2 صورت مجازی و حضوری اجرا می‌شود، گفت: دوره مجازی از نیمه تیر ماه آغاز شده است اما دوره حضوری از روز گذشته آغاز و تا چهارم مرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ در واقع داوطلبان در 9 نیم روز به فراگیری محتوای آموزشی می‌پردازند.

وی تصریح کرد: در این دوره از اساتید صاحب نام در حوزه علوم تربیتی و اسلامی بهره گرفتیم تا مسائلی همچون مدیریت هیجانات در روابط دوستانه،‌ شیوه‌های آموزش و تربیت جنسی پسران، مدیریت قوانین در دوره ابتدایی، مدیریت بازی با مصابح ابزار تربیت کودک و ویژگی و راهبرد تربیت دختران با نگاهی اصولی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد:‌ این دوره‌های آموزشی برای معلمان به منزله دوره‌های ضمن خدمت تلقی می‌شود و هماهنگی‌های لازم با وزارت آموزش و پرورش در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/

اما و اگرهای اجرای طرح کرامت در دانشگاه فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار