هشتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان از 23 تا 28 تیرماه برگزار می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   با اشاره به آغاز این طرح از امروز 23 تیرماه گفت: تبیین اندیشه های اسلامی، نهادینه کردن ارزشهای دینی و گسترش فضای اخلاقی هدف از برگزاری این طرح است.

حجت الاسلام علی روحانی، افزود: برگزاری کارگاه های سبک زندگی و روشنفکری دینی از سرفصل های دوره هشتم ضیافت اندیشه دانشگاه است و طبق روال سال های گذشته برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز برای اساتید و خانواده های ایشان در کنار سرفصل های آموزشی در این دوره پیش بینی شده است.

وی، جایگاه رفیع و نقش محوری اعضاء هیأت علمی در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی و تقویت زمینه و ظرفیت‌های علمی و تربیتی استادان را تاکیدکرد و گفت: برگزاری این دوره ثمرات خوبی را در ارتقای سطح علمی معرفتی اساتید دربر داشته باشد.

به گفته وی، اساتید دانشگاه در این طرح در کنار یکدیگر درباره مباحث دینی و علمی به بحث و تبادل نظر می پردازند و با برگزاری کلاس ها، نشست ها و برنامه های مختلف می توان بسیاری از معضلات جامعه و راهکارهای برطرف کردن آن را شناسایی می کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان با تاکید بر جایگاه بسیار با ارزش علم تصریح کرد: استادان باید این سرمایه ارزشمندی را که در اختیار دارند قدر بدانند و داشته های علمی خود را به دانشجویان منتقل نمایند.

حجت الاسلام روحانی، استادان را حاملان علم، انسان های فرهیخته و ذخایر ارزشمند علمی این کشور دانست و افزود: برگزاری چنین دوره هایی عاملی برای آشنایی هرچه بیشتر فکری و پیشرفت عقیدتی استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه که الگوهای جوانان در تعیین مسیر زندگی خود هستند می شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار