وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در زیر مجموعه نیروی انتظامی خدمات مناسبی برای طرح ثبت تلفن همراه داده نمی‌شود و این موضوع متوقف مانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز پنج شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های مخابراتی استان فارس در جمع خبرنگاران درخصوص گوشی‌هایی که وارد کشور می‌شوند، با بیان اینکه عمدتا برای بار همراه مسافر باید بتوان از نیروی انتظامی استعلام کرد، ادامه داد: در این خصوص درخواست‌های مکرری از نیروی انتظامی داشتیم که از سمت ستاد کل نیرو‌های مسلح دستورات اجرایی اکیدی آمده، اما در زیر مجموعه نیروی انتظامی این موضوع متوقف مانده و این خدمات به شکل مناسب برای طرح ثبت تلفن همراه داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه چیزی به نام گوشی ریجستری شده آن سوی آب نداریم، اضافه کرد: برخی از گوشی‌ها به عنوان بار همراه مسافر وارد و ثبت می‌شوند و به فروش می‌رسند که علت این موضوع به نظر می‌رسد نبود اتصال مناسب سیستم گذرنامه نیروی انتظامی به سامانه ثبت تلفن همراه است.

آذری جهرمی، گفت: انتظار داریم نیروی انتظامی با مسئولیت مهمی که در حوزه مبارزه با قاچاق کالا دارد در این زمینه همکاری کند و بتوانیم این کمبودی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ن

صحبت های وزیر ارتباطات در حاشیه افتتاح طرح‌های مخابراتی استان فارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.