تلاش در راه تامین نظم و امنیت کشور، مجاهدتی والا و ارزشمند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمد باقر یوسفی امام جمعه شهرستان سیمرغ در جمع کارکنان انتظامی این شهرستان، گفت: امنیت یکی از مهمترین موضوعات برای توسعه جامعه در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم در اولین تاکید خود برای جامعه آباد و نمونه، به امنیت اشاره دارد، افزود: نیروی انتظامی عهده‌دار زیربنایی‌ترین خدمت در نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه شهرستان سیمرغ گفت: تنها نیرویی که هویت آن با مردم تعریف می‌شود، نیروی انتظامی است و این نیرو، ویترین نیرو‌های مسلح در مواجهه با مردم است

حجت الاسلام یوسفی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمت‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی شهرستان سیمرغ در تامین امنیت این شهرستان، افزود: تلاش در راه تامین نظم و امنیت کشور مجاهدتی ارزشمند و والاست که سعادت آن شامل حال هر کسی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ماموران نیروی انتظامی شب و روز خود را وقف امنیت و آرامش مردم کرده اند، گفت:نیروی انتظامی در چشم همگان به خصوص علما و بزرگان دینی عزیز و قابل احترام است.

وی افزود: مجموعه نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی، زیربنایی‌ترین خدمت از خدمات در نظام کشور را برعهده دارد و این خدمت "امنیت" است.

امام جمعه شهرستان سیمرغ با اشاره به این که ویژگی‌های یک جامعه نمونه امنیت، آرامش و اقتصاد آباد است، گفت: با یاری خداوند، ناجا در خدمت به مردم خوش درخشیده و خدمات فراوانی داشته است.
انتهای پیام/آ

تلاش در راه تامین نظم و امنیت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.