فرمانده دریابانی مازندران از حضور شبانه روزی دریابانان استان و کنترل بیش از ۲۲۰۰ ایستگاه قایقرانی توسط گشت‌ها و تیم‌های دریابانی خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید تقی حسینی فرمانده دریابانی مازندران، گفت: تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان و دریابانان در برقراری هر چه بیشتر نظم و امنیت و کنترل ایستگاه‌های قایقرانی و همچنین شناور‌های متردد در دریا در دستور کار دریابانان است.

وی افزود: در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و نظارت بر ایستگاه‌های قایقرانی و رصد کلیه شناور‌های متردد در سطح حوزه استحفاظی همچنین ارتقای امنیت اجتماعی، دریابانان استان مازندران در سطح حوزه استحفاظی با کنترل ایستگاه‌های شناور‌های تفریحی، نظم و امنیت را در دریا به ارمغان آوردند.

سرهنگ حسینی گفت: دریابانان واحد‌های شناوری و عملیاتی استان، با اجرای گشت‌های ساحلی و دریایی و با تمام اقتدار خود از ابتدای امسال تاکنون، موفق به کنترل و نظارت بر بیش از ۲۲۰۰ ایستگاه قایقرانی در سطح حوزه استحفاظی شدند.

فرمانده دریابانی مازندران افزود: دریابانان در بازدید از ایستگاه‌های قایقرانی نحوه خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در دریا و مدارک شناور‌های تفریحی از قبیل: دفترچه تردد، کارت ساماندهی شناور، کپسول آتش نشانی و جلیقه نجات را کنترل می‌کنند.
انتهای پیام/آ

کنترل ایستگاه‌های قایقرانی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار