برگزیدگان استانی جشنواره خوارزمی درهرمزگان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،موسی دادی زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:۴۳ برگزیده استانی چهارمین جشنواره جوان خوازمی در هرمزگان معرفی شدند.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در مقطع متوسطه اول برگزار شد، گفت: این دانش آموزان در ۷ رشته پژوهش، کارآفرینی، دست سازه‌ها، فعالیت‌های آزمایشگاهی، بازی‌های ریاضی، زبان و ادبیات فارسی و زبان انگلیسی نوزدهم و بیستم تیر با یکدیگر رقابت کردند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان افزود: پیش از مرحله استانی، بیش از ۶۶ هزار دانش آموز در هرمزگان در مراحل آموزشگاهی و منطقه‌ای شرکت کرده بودند.
موسی دادی زاده گفت: این جشنواره مقدمه‌ای است برای جشنواره جوان خوارزمی که در پایان مرداد امسال در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: بر اساس تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، چهار اصل پرورش تفکر، خلاقیت، کارآفرینی و ابتکار در این جشنواره مورد توجه قرار گرفت.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در این جشنواره ایده‌هایی که قابلیت ورود به به بازار داشته باشد پس از تصویب در پارک علم و فناوری استان، تجاری سازی می‌شوند.
انتهای پیام/ز


معرفی برگزیدگان استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.